![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No olen ostanut yksi pari kuukautta sitten, käyttänyt sitä vain muutama viikko sitten päättänyt saada coolermaster Stacker 832, joten Antec nyt myynnissä. Minulla ei ole kiire myydä, sillä voin onneksi odota tammikuun myynti on laantunut ja laita se eBay sitten. Se on kuin uusi kunnossa, ei ainuttakaan tyhjästä tai merkki, tulee kaikesta, mitä olisi saatu vähittäismyyjää, alkuperäinen mukaan lukien poistettu pakkauksista ja käsikirja (s). Aion myös kaikki kaapelit haluatte on alhaisin kustannuksin. Postitus on kautta Royal Mail standardi lohkoja, tai jos ostaja haluaa valita oman toimituksen tai keräämistä, tuntuu ilmaiseksi. Etsin noin £ 66 + p & s.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluat ehkä uudelleen ajatuksesi hintaan. Olen nähnyt tässä tapauksessa useiden sivustojen välillä £ 65 - £ 70 vapaan p + s. Ja nämä ovat tietenkin uusi.
|
| |||
| |||
| Pelkäsin, joku voi sanoa, että se on vain sääli nähdä sen mennä näin halvalla kun olen maksanut siitä. Kaikki tarjoukset ovat tervetulleita huomioon riippumatta siitä, mitä ne ovat.
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen myös nähnyt ne menevät varsin halpaa. Mitä olet valmis anna sen mennä? Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| sanoa £ 60, on saatava p & p LAJITTELE, paitsi jos olet lähellä DN2 ja haluavat kerätä.
|
| |||
| |||
| Onko tapauksessa edelleen varten Grabs? Nähnyt sen monissa sivustosta £ 59.99 ...
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nope, myydä se yonks sitten £ 50 sis. p & p mielestäni
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Antec 1200 Case - Best of 2008 | YRTNEG | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 13th Apr 2009 15:49 |
| Need Help Valintana asia! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster Haf RC-932 | xactly | Kotelot & Virtalähteet | 15 | 22. Maaliskuu 2009 23:20 |
| CM 590 vs CM 690 vs Antec 300 | icu222much | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 16th Aug 2008 05:51 |
| Antec Sonata II | curlykale | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 3. Huhtikuu 2008 16:17 |
| Antec 550W riittää ... | pidge | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 4th Lokakuu 2007 04:24 |
| Thread Tools | |
| |