![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik heb gekocht een een paar maanden geleden heeft gebruikt voor een enkele weken besloot toen om een coolermaster stacker 832, het verlaten van de Antec nu te koop. Ik ben in geen haast om het te verkopen, als ik kan gelukkig wachten tot de verkoop januari hebben gesust en zet hem op eBay dan. Het is in-als nieuwe staat, geen enkele kras of merk, wordt geleverd met alles wat u zou krijgen van een detailhandelaar, met inbegrip van de oorspronkelijke ongemerkte verpakking en handleiding (en). Ik zal ook alle kabels die u wenst op een minimale kostprijs. Verzending zal via Royal Mail standaard pakketten, of indien de koper wenst te kiezen voor hun eigen levering of verzameling, voel je vrij. Ik ben op zoek naar ongeveer £ 66 + P & P.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wilt u misschien opnieuw uw mening over de prijs. Ik heb dit geval op een aantal sites tussen £ 65 - £ 70 met gratis P + P. En deze zijn uiteraard nieuw.
|
| |||
| |||
| Ik was bang dat iemand kan zeggen dat, het is gewoon een schande om het te zien gaan voor een goedkope prijs wanneer ik betaald meer voor. Alle aanbiedingen zijn welkom geest, niet uit wat ze zijn.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik heb ook gezien dat ze gaan heel goedkoop. Wat bent u bereid om deze te laten gaan? Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| zeggen £ 60, moet naar P & P gesorteerd, tenzij u in de buurt van DN2 en wilt verzamelen.
|
| |||
| |||
| Is de zaak nog voor het grijpen? Gezien het op vele site voor £ 59.99 ...
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nope, verkocht het yonks geleden voor £ 50 incl. p & p Ik denk dat
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Antec 1200 Case - Best Of 2008 | YRTNEG | Cases & Power Supplies | 2 | 13 apr 2009 15:49 |
| Need Help kiezen zaak! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster HAF RC-932 | xactly | Cases & Power Supplies | 15 | 22 mrt 2009 23:20 |
| CM CM 590 vs 690 vs Antec 300 | icu222much | Cases & Power Supplies | 1 | 16 aug 2008 05:51 |
| Antec Sonata II | curlykale | Cases & Power Supplies | 5 | De 3 april 2008 16:17 |
| Antec 550W genoeg voor ... | pidge | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 4 okt 2007 04:24 |
| Thread Tools | |
| |