![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg har kjøpt en for noen måneder siden, brukte den for kun få uker deretter besluttet å få en coolermaster stacker 832, forlater Antec nå opp for salg. Jeg er på ingen rush å selge den, så jeg kan gjerne vente til januar har salget calmed ned og sette den på eBay da. Det er i som-ny tilstand, ikke en eneste ripe eller merke, leveres med alt du ville fått fra en forhandler, inkludert det opprinnelige umerkede emballasje og manuell (e). Jeg vil også inkludere noen kabler du ønsker til en minimal kostnad. Porto blir via Royal Mail standard pakker, eller hvis kjøperen ønsker å velge sin egen levering eller samling, gjerne. Jeg ser for rundt £ 66 + p & p.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil kanskje se tankene på pris. Jeg har sett denne saken på en rekke områder mellom £ 65 - £ 70 med gratis p + p. Og disse er selvsagt ny.
|
| |||
| |||
| Jeg var redd noen si, det er bare synd å se den gå for en så billig pris når jeg mer betalt for det. Ethvert tilbud er velkommen sinn, uansett hva de er.
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg har også sett dem gå ganske billig. Hva er du villig til å la det gå til? Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| si kr 60, må få Porto sortert, med mindre du er i nærheten av DN2 og ønsker å samle inn.
|
| |||
| |||
| Er det fortsatt opp for griper? Sett det på mange område for £ 59.99 ...
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nope, solgte det yonks siden for £ 50 inc Porto Jeg tror
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Antec 1200 Case - Best i 2008 | YRTNEG | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 13 april 2009 15:49 |
| Trenger du hjelp til å velge Case! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster HAF RC-932 | xactly | Bærevesker & Strømforsyning | 15 | 22 mars 2009 23:20 |
| CM 590 vs CM 690 vs Antec 300 | icu222much | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 16 august 2008 05:51 |
| Antec Sonata II | curlykale | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 3 april 2008 16:17 |
| Antec 550W nok for ... | pidge | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 4 okt 2007 04:24 |
| Thread Tools | |
| |