![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja Jag har köpt en ett par månader sedan, använde den för endast några veckor sedan beslutade att ta en coolermaster stacker 832, lämnar Antec nu ut till försäljning. Jag är inte på något skynda sig att sälja den, jag kan gärna vänta till januari försäljning har lugnat ner och släppa ut det på eBay då. Det är så nytt skick, inte en enda repa eller varumärke, levereras med allt du får från en återförsäljare, inklusive den ursprungliga omärkta förpackningar och manuella (s). Jag kommer också att omfatta alla kablar du vill på en minimal kostnad. Porto kommer att via Royal Mail standard paket eller om köparen vill välja sin egen leverans eller insamling, gärna. Jag letar efter cirka £ 66 + P & p.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kanske vill granska dina tankar på priset. Jag har sett detta fall på ett antal platser mellan £ 65 - £ 70 med gratis p + s. Och detta är givetvis nya.
|
| |||
| |||
| Jag var rädd att någon kan säga att, det är bara synd att det går för ett sådant billigt pris när jag betalat mer för den. Alla erbjudanden välkomnas åtanke, oavsett vilka de är.
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Ja, jag har också sett dem gå ganska billigt. Vad är du villig att låta det gå till? Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| säger £ 60, måste få p & p sorteras, om du inte är nära DN2 och vill samla in.
|
| |||
| |||
| Är fallet fortfarande hänger i luften? Sett det på många webbplats för £ 59.99 ...
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nope, sålde den yonks sen för £ 50 inkl P & P Jag tror