![]() |
|
| |||
| |||
| hej jeg købte cod5 til jul, men fik kede af det og ønsker at sælge, det er, jeg har mistet den disk, men jeg har det serienummer, som stadig kan anvendes med en downloadet version. Jeg ved det lyder dodgey men dette isnt ulovlig, fordi den cd nøglen er legit, og jeg gjorde egne disken før. så alligevel gøre nogen ønsker at købe den kode, ill sælge billige da der ikke er nogen disk. ill sælge for £ 20 via PayPal og e-mail-koden til køberen. BTW sorry hvis det er imod reglerne dave Edit: også tjekke mine andre punkter på ebay, jeg har fået cod4 som omfatter disk og en Vodafone pcmcia 3g data kort på salg http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1...ini1miniatures |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skriv en pic af koden (skjule vigtige bit), og jeg vil lade det blive nødvendigt at bekræfte, at du er i virkeligheden at sælge en legit punkt, jeg er sikker på, at du forstår.
| |||
| |||
| Jeg har den kode skrevet ned (jeg holde sikkerhedskopieringer), men ikke det oprindelige. jeg dont tror theres virkelig nogen måde at bevise det. |
|
| |||
| |||
| Dude, du kan ikke forvente at sælge et spil med ingen rubrik, ikke cd og en nedskrevet kode her, sorry. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med Call of Duty 5 | Troubled | PC & Console Gaming | 4 | 12 juli 2009 18:32 |
| Call of Duty verden i krig er stopning op! | hitman0042 | PC & Console Gaming | 2 | 2 december 2008 14:57 |
| Call of Duty 4 | jungle-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29th Dec 2007 17:35 |
| Direct X for Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7 oktober 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21. okt 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |