![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi ostin cod5 jouluna mutta sai kyllästynyt siihen ja haluat myydä, asia on niin että olen menettänyt levyn mutta olen sarjanumero joka vielä voidaan käyttää ladattu versio. Tiedän, että tämä kuulostaa dodgey mutta tämä isnt laiton, koska cd avain on legit ja tein oman levyn ennen. niin joka tapauksessa tehdä kukaan halua ostaa koodi, huonosti myydä halvalla, koska ei ole levylle. huonosti myydä £ 20 PayPalin ja sähköpostiosoite koodi ostajalle. BTW pahoillani, jos tämä on vastoin sääntöjä dave edit: myös tarkistaa minun muita kohteita eBay, olen saanut cod4, joka sisältää levyn ja Vodafone pcmcia 3g tiedot kortti myynnissä http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1...ini1miniatures |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lähetä kuva olevan koodin (piilota tärkeää bittiä), niin anna sen olla tarpeen vahvistaa olet itse myy legit erä, olen varma, että ymmärrät.
| |||
| |||
| Olen koodi kirjoitettu (i pitää varmuuskopiot), mutta ei alkuperäistä. i dont ajatella Theres oikeastaan millään tavalla todistaa sen. |
|
| |||
| |||
| Dude et voi odottaa myymään peliä ilman ruutuun, ei CD-ja kirjoitettu koodi täällä, anteeksi. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with Call of Duty 5 | Troubled | PC & Console Gaming | 4 | 12. Jul 2009 18:32 |
| Call of Duty World at War on pehmusteina ylös! | hitman0042 | PC & Console Gaming | 2 | 2. Joulukuu 2008 14:57 |
| Call of Duty 4 | viidakko-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29. Joulukuu 2007 17:35 |
| Direct X: Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7. Lokakuu 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21. lokakuu 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |