![]() |
|
| |||
| |||
| hi i gekocht cod5 op kerstmis, maar kreeg van het vervelen en je wilt verkopen, het ding is dat ik heb verloren van de schijf maar ik heb het serienummer die nog kunnen worden gebruikt met een gedownloade versie. Ik weet dat dit klinkt dodgey maar dit isnt onrechtmatig, omdat de cd-sleutel is legit en ik heb zelf de schijf voor. ja toch wel iemand wilt kopen de code slecht verkopen goedkoop omdat er geen schijf. ziek verkopen voor £ 20 via paypal en e-mail de code aan de koper. btw sorry als dit tegen de regels dave Edit: Also check out my other items on ebay, ik heb CoD4 waarbij de harde schijf en een Vodafone 3G data card in verkoop http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1...ini1miniatures |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Plaats een foto van de code (verberg de belangrijke bits) en ik zal je laten worden, moet bevestigen dat u in feite de verkoop van een legit item, ik ben er zeker van dat u begrijpen.
| |||
| |||
| Ik heb de code opgeschreven (i houden backups), maar niet het origineel. i dont think theres echt een manier om het te bewijzen. |
|
| |||
| |||
| Kerel je kunt niet verwachten dat de verkoop van een game met geen vak, geen CD en een schriftelijke vaststelling code hier, sorry. |