![]() |
|
| |||
| |||
| hei jeg kjøpte cod5 på christmas men fikk lei av det og ønsker å selge, det er jeg har mistet den disken, men jeg har serienummer som kan fortsatt brukes med en nedlastet versjon. Jeg vet dette høres dodgey men denne isnt ulovlig fordi cd nøkkel er legit og jeg gjorde egne disken før. så likevel gjøre noen vil kjøpe koden ill selge billige siden det ikke er noen disk. ill selger for £ 20 via paypal og e koden til kjøperen. btw beklager hvis dette er mot reglene dave edit: også sjekke ut mitt andre elementer på ebay, jeg har cod4 som inneholder disken og Vodafone PCMCIA 3G data-kort i salg http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1...ini1miniatures |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Legg ut et bilde av koden (skjule viktige biter) og jeg skal la det være behov for å bekrefte at du faktisk selger en legit element, jeg er sikker på at du forstår.
| |||
| |||
| Jeg har koden skrives ned (i oppbevare sikkerhetskopier) men ikke originalen. jeg dont overveie Theres egentlig noen måte å bevise det. |
|
| |||
| |||
| Dude du kan ikke forvente å selge et spill uten boksen ingen CD og en skrevet ned her, beklager. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemet med Call of Duty 5 | Urolig | PC & Console Gaming | 4 | 12 juli 2009 18:32 |
| Call of Duty World at War er stuffing opp! | hitman0042 | PC & Console Gaming | 2 | 2 desember 2008 14:57 |
| Call of Duty 4 | Jungel-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29 desember 2007 17:35 |
| Direct X for Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7 oktober 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21 oktober 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |