mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > CJ Används Marketplace

Register

Call of Duty World at War till salu

Closed Thread

Thread Tools
Old 8 februari 2009, 13:01
Givargruppen

hej jag köpte cod5 vid jul men fick uttråkad av det och vill sälja, det är jag har förlorat skivan men jag har serienummer som fortfarande kan användas med en nedladdad version. Jag vet att detta låter dodgey men detta isnt olaglig eftersom den cd nyckel är legit och jag gjorde egna disken innan.

så i alla fall göra någon vill köpa koden sjuka sälja billigt eftersom det inte finns någon skiva. sjuka sälja för £ 20 via paypal och e koden till köparen.

btw ledsen om det är mot reglerna dave

edit: även kolla in mina andra objekt på ebay, jag har cod4 som omfattar disk och en Vodafone pcmcia 3g data kort på försäljning
http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1...ini1miniatures
Old 8 februari 2009, 13:16
Administrator Group

Skicka en pic av koden (dölja viktiga bitar) och jag får det vara, måste bekräfta att du är i själva verket säljer en legit post, jag är säker på att du förstår.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 februari 2009, 14:45
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Dave Hybrid View Post
Skicka en pic av koden (dölja viktiga bitar) och jag får det vara, måste bekräfta att du är i själva verket säljer en legit post, jag är säker på att du förstår.
Jag har koden nedskriven (jag hålla säkerhetskopior), men inte originalet. jag dont tänka Theres verkligen något sätt att bevisa det.
Old 8 februari 2009, 14:51
Administrator Group

Dude du inte kan förvänta sig att sälja ett spel utan box, ingen CD och en nedskrivning kod här, förlåt.
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.