![]() |
|
| |||
| |||
| hej jag köpte cod5 vid jul men fick uttråkad av det och vill sälja, det är jag har förlorat skivan men jag har serienummer som fortfarande kan användas med en nedladdad version. Jag vet att detta låter dodgey men detta isnt olaglig eftersom den cd nyckel är legit och jag gjorde egna disken innan. så i alla fall göra någon vill köpa koden sjuka sälja billigt eftersom det inte finns någon skiva. sjuka sälja för £ 20 via paypal och e koden till köparen. btw ledsen om det är mot reglerna dave edit: även kolla in mina andra objekt på ebay, jag har cod4 som omfattar disk och en Vodafone pcmcia 3g data kort på försäljning http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1...ini1miniatures |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skicka en pic av koden (dölja viktiga bitar) och jag får det vara, måste bekräfta att du är i själva verket säljer en legit post, jag är säker på att du förstår.
| |||
| |||
| Jag har koden nedskriven (jag hålla säkerhetskopior), men inte originalet. jag dont tänka Theres verkligen något sätt att bevisa det. |
|
| |||
| |||
| Dude du inte kan förvänta sig att sälja ett spel utan box, ingen CD och en nedskrivning kod här, förlåt. |