![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb te koop een nieuwe E-Systems (eMachines) bureaublad dat was nieuw aangekochte ongeveer 1,5 jaar geleden. De specs zijn als volgt: P4 3,2 GHz 80GB Hard Drive 1GB RAM DVD Rewriter Nvidia 6600GT (128 MB) Graphics Card Microsoft Windows XP Mains Power Cable De oorspronkelijke aankoopprijs was £ 350 en de grafische kaart is geïnstalleerd 6 maanden geleden voor een verdere £ 45. Ik heb hem helemaal gestript, schoongemaakt het vervangen van de thermische pasta, en getest en kan bevestigen dat het werkt goed. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het enige wat er is dat de Power Supply heeft een enigszins luidruchtige ventilator, maar het is al zo sinds het werd gekocht nieuw en heeft geen invloed op haar prestaties op alle. Ik zal aanvaarden biedt in de regio van £ 160, waarvan £ 20 zal worden gedoneerd aan CJ. Verzending zal ongeveer £ 10 tot overal in het Verenigd Koninkrijk. Zal alleen kosten voor wat het kost om te posten. Het gaat op eBay door volgende week als het niet verkopen.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| SDD op de goedkope | pete21 | Drives & Removable Media | 3 | 13 nov 2008 11:55 |
| Refurbished pc een horror verdiepingen | spareparts | Algemeen Hardware Chat | 6 | 21 okt 2008 08:38 |
| Goedkoop upgraden | thingie2 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 1e Sep 2008 07:23 |
| Goedkope laptop | pete21 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | De 6 januari 2008 11:14 |
| Window Desktop versus Google Desktop | Ozzie | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 9 Nov 2007 12:03 |
| Thread Tools | |
| |