Clear Out Når jeg har været interesseret i computere, kun 4 år siden, jeg købte komponenter anden hånd til at øve med, nu har tjent deres formål er det tid til et klart ud. Til at begynde med har jeg et sæt af komponenter, der ville tjene det samme formål for nogen forsøger deres første opbygge.
En Mercury socket 478 ATX bundkort, Celeron 1.7Ghz, Arctic Cooler HSF, Radeon 7000 AGP-kort (ny), LAN-kort, 128 MB PC2100 RAM, 15Gb HDD, driver cd'er og kabler. Jeg vil også have et diskettedrev og opkaldskunder modem. Alle dele kan være gamle hat nu, men de alle arbejde, og jeg vil prøve at alle arbejder sammen. Omkring £ 25.00 plus porto.
Mit system: Mcbee C2D Processor (s): Intel Core2Duo E6600 | Bundkort: Asus P5W-DH Deluxe | RAM Hukommelse: Corsair 2 x 1 GB | Grafikkort (r): XFX 7600GT XXX | Lydkort: om bord | Harddisk (e): Samsung320Gb, | Optisk drev (r): LG DVD-RW | Sag / PSU: 600 W | Køling: AC Freezer 7 Pro | Network / Internet: Hjemmenetværk kablede og trådløse. B | Monitor (s): 2x LG 19 "DVI LCD. | Operating System (s): Windows XP Home SP3 | |