Clear Out Toen raakte ik geïnteresseerd in computers, slechts 4 jaar geleden kocht ik tweedehands onderdelen te oefenen met die nu hun doel hebben bereikt is het tijd voor een duidelijk uit. Om te beginnen heb ik een set van componenten die zou dienen hetzelfde doel voor iemand die proberen hun eerste bouwen.
Een Mercury socket 478 ATX moederbord, Celeron 1.7Ghz, Arctic Cooler HSF, Radeon 7000 AGP kaart (nieuw), LAN-kaart, 128 MB PC2100 RAM, 15GB HDD, driver-cd's en kabels. Ik zou ook een floppy drive en dial-up modem. Alle componenten kan worden oude hoed nu, maar ze werken allemaal en ik proef dat alle werken samen. Ongeveer £ 25,00 plus verzendkosten.
Mijn Systeem: Mcbee C2D Processor (s): Intel Core2Duo E6600 | Moederbord: Asus P5W DH Deluxe - | RAM Geheugen: Corsair 2 x 1Gb | Graphics Card (s): XFX 7600GT xxx | Sound Card: aan boord | Hard Drive (s): Samsung320Gb, | Optische Drive (s): LG DVD RW | Case / PSU: 600W | Koeling: AC Freezer 7 Pro | Netwerk / Internet: Eigen netwerk bedraad en draadloos. B | Monitor (s): 2x LG 19 "LCD DVI. | Operating System (s): Windows XP Home SP3 | |