Klart Out Da jeg ble interessert i datamaskiner, bare 4 år siden jeg kjøpte komponenter andre hånden til å praktisere med, har nå tjent sitt formål er det tid for et klart ut. Å starte med har jeg et sett av komponenter som har samme formål for noen forsøker sin første bygge.
En Mercury Socket 478 ATX hovedkort, Celeron 1.7Ghz, Arctic Cooler HSF, Radeon 7000 AGP-kort (ny), LAN-kort, 128 MB PC2100 RAM, 15 GB HDD, driver CDer og kabler. Jeg bør også ha diskettstasjon og dial up modem. Alle komponentene kan være gamle lue nå, men de virker og jeg vil teste at alt virker sammen. Rundt £ 25.00 pluss porto.
Min System: Mcbee C2D Prosessor (er): Intel Core2Duo E6600 | Hovedkort: Asus P5W-DH Deluxe | RAM-minne: Corsair 2 x 1 GB | Graphics Card (s): XFX 7600GT xxx | Lydkort: om bord | Harddisk (er): Samsung320Gb, | Optisk stasjon (er): LG DVD-RW | Case / PSU: 600W | Cooling: AC Freezer 7 Pro | Nettverk / Internett: Hjemmenettverket kablet og trådløst. B | Skjerm (er): 2x LG 19 "DVI LCD. | Operating System (s): Windows XP Home SP3 | |