Rensa ut När jag blev intresserad av datorer, bara 4 år sedan, jag köpte komponenter andra hand för att öva med, har nu tjänat sitt syfte är det dags för en klar ut. Till att börja med har jag en uppsättning komponenter som skulle tjäna samma syfte för någon som försöker deras första bygga.
En Mercury socket 478 ATX moderkort, Celeron 1.7Ghz, Arctic Cooler HSF, Radeon 7000 AGP-kort (ny), LAN-kort, 128 Mb PC2100 RAM, 15Gb HDD, föraren cd och kablar. Jag skulle också ha en diskettenhet och uppringbar modem. Alla komponenter kan vara gammal hatt nu, men allt arbete och jag kommer att testa att allt fungerar tillsammans. Omkring £ 25.00 plus porto.
Mitt System: Mcbee C2D Processor (s): Intel Core2Duo E6600 | Moderkort: Asus P5W-DH Deluxe | RAM Minne: Corsair 2 x 1Gb | Grafikkort (s): XFX 7600GT XXX | Ljudkort: ombord | Hårddisk (s): Samsung320Gb, | Optisk enhet (er): LG DVD-RW | Mål / PSU: 600W | Kylning: AC Freezer 7 Pro | Nätverk / Internet: Hemnätverk trådbundna och trådlösa. B | Monitor (s): 2x LG 19 "DVI LCD. | Operating System (s): Windows XP Home SP3 | |