![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min samling af un-anvendte komponenter er op ude i det blå, hvis de ikke sælger Jeg vil bare bruge dem på en webserver bygge, da det er noget at gøre ... lol Antec 900 Gaming sag (som ny) Thermaltake Soprano sag (bruges mod god stand) Thermaltake Purepower Butterfly 480w PSU (bruges mod god stand) AMD 3500 + CPU inkl HSF (arbejder, aldrig overclocked / overvolted) Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (arbejder, aldrig overclocked / overvolted) Netgear DG834 ADSL Modem Router inkl USB-adapter (arbejder mod god stand) Vær opmærksom på alle de ovennævnte elementer kommer i original emballage med manual (r). Jeg har også andre ting, der ikke er virkelig værd at sælge: Compaq pc sag HP PC sag loadsa PS1 spil 2x512 1x256 DDR moduler
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er DDR moduler du har?
| |||
| |||
| 256 MB PC2100 (266mhz) CL2.5 512 MB PC2300 (284mhz) CL2.5 512 MB PC3200 (400mhz) CL3 Det er generelt ikke den hastighed, men den størrelse, der giver en langt større styrke i udførelsen.
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Hvor meget for alle de hukommelse? |
|
| |||
| |||
| Hvor meget for dit Gigabyte GA-K8N51GMF-9 mobo? Og din Antec 900 gaming sag? Og din AMD 3500? Jeg vil bare en smule eksperimenterer kit hehe. Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| mcbee - Jeg vil nøjes med £ 22 for hukommelsen herunder første klasse porto. Jase123. For det parti jeg vil tage £ 100 inkl porto (som ville være temmelig stejl som tilfældet er store og tunge). Jeg har også svaret i den anden tråd vedrørende sagen. Jeg har også en stærk Sony hifi til salg for.
|
| |||
| |||
| Hvor meget koster kun AMD 3500 + CPU inkl HSF (arbejder, aldrig overclocked / overvolted) og Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (arbejder, aldrig overclocked / overvolted) inkl p & p? Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Oh separat, beklager, at jeg skulle have udtalt, at i mit foregående indlæg. CPU'en kan gå for 15 £. P & P vil være ca £ 3 Bundkortet har fået £ 25 på eBay bruges, så jeg vil nøjes med det. P & P er omkring £ 5. Uanset porto omkostninger er skøn, og hvis du betaler ekstra end hvad jeg betale jeg vil refundere forskellen via PayPal, hvis du er tilmeldt.
|
| |||
| |||
| Hej, Hvor meget for Netgear DG834 Router alene uden USB ADP? Jeg kunne bruge den til at udvide no. af Ethernet-porte på mit nuværende netværk. Også betyder, at bundkort understøtte denne processor. Thanks, Jon |
|
| |||
| |||
| Routeren, siger £ 20 inklusive porto. Ja systemkortet støtter processor. De er begge AMD kompatibel socket 939.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nogle råd om god kvalitet Pc, s | scooby180169 | General Hardware Chat | 6 | 27 September 2009 17:03 |
| God kvalitet fotos, lille filstørrelse? | alex57 | Multimedia & Codecs | 17 | 13 november 2008 03:24 |
| Vil disse komponenter arbejde | maxp457 | General Hardware Chat | 4 | 21. jun 2008 13:54 |
| Hjælp på komponenter | banjo7 | General Hardware Chat | 2 | 30 december 2007 15:23 |
| Hvilke komponenter?? (HELP) | diurno | CPU, bundkort og RAM | 11 | 20 november 2007 07:20 |
| Thread Tools | |
| |