![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma kokoelma un käytetyt komponentit ovat varten Grabs, jos ne eivät myy Otan vain käyttää niitä on Verkkopalvelin rakentaa, sillä se on jotain tekemistä ... lol Antec 900 Gaming Case (kuin uusi) Thermaltake Soprano Asia (käytetään v hyvässä kunnossa) Thermaltake Purepower Butterfly 480w PSU (käytetään v hyvässä kunnossa) AMD 3500 + CPU inkl HSF (työ, koskaan Kokonaispistemäärä / overvolted) Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (työ-, koskaan Kokonaispistemäärä / overvolted) Netgear DG834 ADSL Modem Router inkl USB-sovitin (työ vastaan hyvässä kunnossa) Huomaa, kaikki edellä mainitut erät tulevat alkuperäisessä pakkauksessaan käsikirja (s). Minulla on myös muuta materiaalia, jota ei oikeastaan ole syytä myynti: Compaq kpl tapauksessa HP: n pc tapauksessa loadsa PS1-pelit 2x512 1x256 DDR modules
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitkä ovat DDR modules olet?
| |||
| |||
| 256MB PC2100 (266mhz) CL2.5 512MB PC2300 (284mhz) CL2.5 512MB PC3200 (400Mhz) CL3 Se ei ole yleensä nopeudella, mutta koko, joka tarjoaa paljon suurempi parantaa suorituskykyä.
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Paljonko maksaa kaikki muistia? |
|
| |||
| |||
| Kuinka paljon teidän Gigabyte GA-K8N51GMF-9 mobo? Ja Antec 900 pelaamista tapauksessa? Ja AMD 3500? Haluan vain vähän kokeilevat pakki hehe. Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| mcbee - Aion ratkaista for £ 22, jos muistia on myös ensimmäisen luokan postimaksu. Jase123. Jotta paljon haluan £ 100 sis. postikulut (mikä on melko jyrkkä, sillä kyseessä on suuri ja raskas). Olen myös vastannut muiden säikeen osalta asiassa. Minulla on myös vahva sony hifi myytäväksi myös.
|
| |||
| |||
| Kuinka paljon juuri AMD 3500 + CPU inkl HSF (työ, koskaan Kokonaispistemäärä / overvolted) ja Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (työ-, koskaan Kokonaispistemäärä / overvolted) sis. p & p? Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Voi erikseen pahoillani, minun olisi pitänyt totesi, että minun edellinen postitse. Suoritintehon voi mennä £ 15. P & P on noin £ 3 Emolevyn on saada £ 25 eBayssa käyttää, joten ratkaista siitä. P & P on noin £ 5. Kumpikin tapa postimaksu kustannukset ovat arvioita, ja jos maksaa mitään ylimääräistä kuin mitä maksaa I palauttaa erotuksen kautta paypal jos olet rekisteröitynyt.
|
| |||
| |||
| Hei, Kuinka paljon on Netgear DG834 Router yksin ilman USB adp? Voisin käyttää sitä laajentaa mitään. ja ethernet-porttia minun nykyistä verkostoa. Myös se, että emolevyn tukea että prosessori. Thanks, Jon |
|
| |||
| |||
| Reitittimen sanoa £ 20 mukaan lukien postikulut. Kyllä emolevyn tukee jalostaja. Ne ovat molemmat AMD yhteensopiva socket 939.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Neuvoja hyvälaatuisista Pc, S | scooby180169 | Rautatavaran Chat | 6 | 27 syyskuu 2009 17:03 |
| Hyvälaatuisia kuvia, pienen tiedoston kokoa? | alex57 | Multimedia & Codecs | 17 | 13. marraskuu 2008 03:24 |
| Nämä komponentit työtä | maxp457 | Rautatavaran Chat | 4 | 21. kesäkuu 2008 13:54 |
| Ohje Components | banjo7 | Rautatavaran Chat | 2 | 30 Dec 2007 15:23 |
| Mitkä osat? (HELP) | diurno | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 20. marraskuu 2007 07:20 |
| Thread Tools | |
| |