![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min samling av FN brukte komponenter er på griper, hvis de ikke selger jeg skal bare bruke dem i en webserver bygge, så det er noe å gjøre ... lol Antec 900 Gaming Case (som ny) Thermaltake Soprano Case (brukt v god stand) Thermaltake Purepower Butterfly 480w PSU (brukt v god stand) AMD 3500 + CPU inc HSF (arbeider aldri overclocked / overvolted) Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (arbeider, aldri overclocked / overvolted) Netgear DG834 ADSL Modem Router inc USB adapter (arbeider v god stand) Vær oppmerksom ALL ovenfor eks komme i originalemballasjen med manuell (e). Jeg har også andre ting som ikke er virkelig verdt å selge: Compaq PC case HP PC-saken loadsa PS1 spill 2x512 1x256 DDR moduler
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er DDR modulene du har?
| |||
| |||
| 256MB PC2100 (266mhz) CL2.5 512MB PC2300 (284mhz) CL2.5 512MB PC3200 (400 MHz) CL3 Det er ikke normalt hastigheten men størrelsen som gir en mye større økning i ytelse.
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Hvor mye for hele minnet? |
|
| |||
| |||
| Hvor mye for Gigabyte GA-K8N51GMF-9 mobo? Og Antec 900 gaming tilfelle? Og AMD 3500? Jeg vil bare ha litt eksperimentering kit hehe. Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| mcbee - Jeg vil slå på £ 22 for minne inkludert førsteklasses porto. Jase123. For mye vil jeg ta £ 100 inc porto (noe som vil være ganske bratt som tilfellet er store og tunge). Jeg har også svart i den andre tråden om saken. Jeg har også en kraftig Sony HiFi opp for salg også.
|
| |||
| |||
| Hvor mye for bare AMD 3500 + CPU inc HSF (arbeider aldri overclocked / overvolted) og Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (arbeider, aldri overclocked / overvolted) inc Porto? Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Å separat, beklager jeg skal ha uttalt at i mitt forrige innlegg. CPU kan gå for £ 15. Porto vil bli om lag £ 3 Hovedkortet er får £ 25 på eBay brukes, så jeg vil slå til. P & P er £ 5. Uansett frakt kostnader er anslag, og om du skal betale noe ekstra enn det jeg betaler jeg vil tilbakebetale differansen via paypal hvis du er registrert.
|
| |||
| |||
| Hei, hvor mye for Netgear DG834 Router alene uten USB adp? Jeg kunne bruke den til å utvide no. for Ethernet-porter på min nåværende nettverk. Dessuten gjør at hovedkortet støtte som prosessoren. Takk, Jon |
|
| |||
| |||
| Ruteren, sier £ 20 inkludert porto. Ja hovedkortet støtter prosessoren. De er begge AMD kompatibel socket 939.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen råd på god kvalitet Pc, s | scooby180169 | General Hardware Chat | 6 | 27 september 2009 17:03 |
| Gode bilder, mindre filstørrelse? | alex57 | Multimedia & Kodeker | 17 | 13 nov 2008 03:24 |
| Vil disse komponentene arbeid | maxp457 | General Hardware Chat | 4 | 21 juni 2008 13:54 |
| Hjelp på Components | banjo7 | General Hardware Chat | 2 | 30 desember 2007 15:23 |
| Hvilke komponenter? (Hjelp) | diurno | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 20 nov 2007 07:20 |
| Thread Tools | |
| |