![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min samling un använda komponenter hänger i luften, om de inte säljer jag bara använda dem i en webbserver bygga eftersom det är något att göra ... lol Antec 900 Gaming Case (som ny) Thermaltake Soprano mål (används mot gott skick) Thermaltake Purepower Butterfly 480w PSU (används mot gott skick) AMD 3500 + CPU inkl HSF (arbets aldrig overclocked / overvolted) Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (arbetar aldrig overclocked / overvolted) Netgear DG834 ADSL Modem Router inkl USB-adapter (som arbetar mot gott skick) Tänk på alla de ovanstående ex komma i originalförpackning med manual (s). Jag har också andra saker som egentligen inte är värt att sälja: Compaq st fall HP st fall loadsa PS1-spel 2x512 1x256 DDR moduler
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilka är DDR-moduler du har?
| |||
| |||
| 256MB PC2100 (266mhz) CL2.5 512MB PC2300 (284mhz) CL2.5 512MB PC3200 (400MHz) CL3 Det är i allmänhet inte hastigheten utan storleken som erbjuder en mycket större uppsving i prestanda.
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Hur mycket för alla minnet? |
|
| |||
| |||
| Hur mycket kostar din Gigabyte GA-K8N51GMF-9 mobo? Och din Antec 900 gaming fall? Och din AMD 3500? Jag vill bara ha lite experimentera kit hehe. Regards Jason. |
|
| |||
| |||
| mcbee - Jag kommer att bosätta sig för £ 22 för minnet med första klass porto. Jase123. För mycket jag skulle ta £ 100 inkl porto (som skulle vara ganska brant som fallet är stora och tunga). Jag har också svarat på den andra tråden om fallet. Jag har också en kraftfull Sony hifi till försäljning också.
|
| |||
| |||
| Hur mycket kostar bara AMD 3500 + CPU inkl HSF (arbets aldrig overclocked / overvolted) och Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (arbetar aldrig overclocked / overvolted) inkl P & P? Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Åh separat, ledsen att jag borde ha förklarat att i mitt tidigare inlägg. CPU kan gå för £ 15. P & P kommer att vara ca £ 3 Moderkortet har fått £ 25 på eBay används, så jag kommer att nöja sig med det. P & P är ca £ 5. Hursomhelst portot kostnader är uppskattningar och om du betalar något extra än vad jag betalar jag kommer att återbetala skillnaden via paypal om du är registrerad.
|
| |||
| |||
| Hej, Hur mycket för Netgear DG834 Router ensam utan USB ADP? Jag skulle kunna använda det för att förlänga no. av Ethernet-portarna på min nuvarande nätverk. Dessutom gör att moderkortet stöder denna processor. Tack, Jon |
|
| |||
| |||
| Routern, säger £ 20 inklusive porto. Ja moderkortet stöder processorn. De är både AMD kompatibel socket 939.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Några råd om god kvalitet Pc, s | scooby180169 | General Hardware Chat | 6 | 27 September 2009 17:03 |
| Bra kvalitet foton, små filstorlek? | alex57 | Multimedia & Codecs | 17 | 13 november 2008 03:24 |
| Kommer dessa komponenter fungera | maxp457 | General Hardware Chat | 4 | 21 juni 2008 13:54 |
| Hjälp på komponenter | banjo7 | General Hardware Chat | 2 | 30 december 2007 15:23 |
| Vilka komponenter? (HJÄLP) | diurno | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 20 november 2007 07:20 |
| Thread Tools | |
| |