![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misco nægter at tage tilbage RAM jeg købt hos dem, der ikke virker på mit system, selv om det er uudnyttet. ![]() It's Kingston 8GB DDR2 DIMM (2 x 4 GB sticks) ECC kompatible. Det er værd £ 111 (Kan du ikke finde det billigere end at - Misco) Box er åbnet, men det er uudnyttet. Spekulerer på rådgivning om, hvad der begynder pris jeg kunne sætte på eBay, og er åben for alle tilbud fra jer også. Også spørgsmål til CJ ansatte - er det tilladt at linke til eBay side på denne tråd, hvis jeg sælger på eBay? På den måde kan jeg maksimere min mulighed for en sælger .. eBay søgepersoner plus du parti. ![]() Paypal kun, hvis du tænker på at tilbyde
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sikker på, link væk.
| |||
| |||
| Cool tak, bare vælge indstillinger og kram nu
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg havn't været på i en uge eller deromkring, men nu kan jeg linke til notering på eBay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d ...% 3DI% 26otn% 3D1
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nu er fuldstændig åbent for salg til jer, eBay ikke regne ud ![]() Jeg venter på et citat fra Cash Generator, men inden da, eller selv da er du velkommen til at fremsætte et tilbud. It's Kingston 667 MHz 8 GB RAM med Paritet Fo. BRAND NEW værd £ 111, men jeg er åben for tilbud - naturligvis ikke forvente en fuldstændig tilbagevenden på min £ 111
|
| |||
| |||
| hvad r reglerne om kombinerer ram ikke er sikker på vil bidrage også ville hjælpe med at teste RAM på andre pc for at sikre, at kun de Ram Thats brød |
|
| |||
| |||
| Err sin ikke brudt ..? Dette er fuldt ud arbejder RAM, et sæt af to 4GB sticks (8GB) Allerede testet og ja det virker. Ikke ved, hvad du mener med kombinerer regler? Tak for interessen.
|
| |||
| |||
| Am bare nysgerrig, hvordan kommer det gør ikke arbejde i dit system? bestyrelsen i din SIG kan tage at cant det? eller er jeg tidligt ude her |
|
| |||
| |||
| gjorde u Gå efter cheapist 8GB u kunne finde? |
|
| |||
| |||
| MCTW - Nej du ikke er tidligt ude, men at det også er ikke foreneligt med mit mobo. Det understøtter ikke paritet registrering .. Som jeg ikke vidste, før jeg bestilt, og nu vil de ikke tage den tilbage, fordi det er ikke deres problem. Ars * huller. YRTNEG - Ja og Nej, det var ikke en del af mine kriterier, men det viste sig, at dette er blandt de billigere ende ja.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan at åbne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. jun 2009 06:04 |
| Kan ikke åbne dokument gemt i Office 2007 til Open i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Hvilke bedste et bedre tilbud? | SamerKrazer | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 9 februar 2008 20:46 |
| IPhone Offer | somptingson | Off Topic Discussion | 4 | 29 januar 2008 15:36 |
| Thread Tools | |
| |