![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Misco kieltäytyvät ottamasta takaisin RAM ostin niistä, joka ei toimi minun järjestelmä, vaikka se on käyttämättä. ![]() On Kingston 8GB DDR2 DIMM (2 x 4 Gt tikkuja) ECC yhteensopivia. On syytä £ 111 (ei löydy sen halvempia kuin että - Misco) Box on avattu, mutta se on käyttämättä. Mietitkö neuvoja siitä, mitä alkaen hinta voisin panna eBay ja avoin kaikille tarjouksia te myös. Myös kysymys CJ henkilöstö - on voitava yhteys eBay sivu tätä säiettä, jos en tee myydä eBayssa? Siten voin maksimoida minun mahdollisuutta, myydä .. eBay searchers plus you paljon. ![]() Paypal vain, jos olet harkitsemassa tarjota
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varma, linkin päässä.
| |||
| |||
| Cool kiitos vain valita vaihtoehdoista ja jutut nyt
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ok, I havn't ollut jo viikon verran, mutta nyt voin yhteys listalle eBay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d ...% 3DI% 26otn% 3D1
|
| |||
| |||
| Nyt täysin auki myytäväksi te eBay ei tehdä ![]() Olen odottaa lainaus Cash luontitoimintoa, mutta sitä ennen tai sen jälkeen voit tehdä tarjouksen. On Kingston 667MHz 8 GB RAM kanssa Parity Rek. Brand New arvoinen £ 111 mutta olen avoin tarjous - ei tietenkään odottaa täyden tuoton minun £ 111
|
| |||
| |||
| mitä r sääntöjen kampaus ram ole varma auttaisi myös auttaisi testi RAM muista pc varmistaa, että sen juuri Ram thats mursi |
|
| |||
| |||
| Err sen ole rikki ..? Tämä on täysin työpäivän RAM, sarja kahden 4GB sauvat (8GB) on jo testattu, ja kyllä se toimii. Eivät tiedä, mitä tarkoitatte kampaus sääntöjä? Kiitos, että sen korot.
|
| |||
| |||
| Olen vain utelias, miksei se doesnt työn järjestelmä? Hallituksen teidän sig voi kestää, että kallistus on? Vai olenko hyppäämiseen ase tässä |
|
| |||
| |||
| ei u mennä varten cheapist 8GB u voisi löytää? |
|
| |||
| |||
| MCTW - No et hyppää ase, mutta se on myös ristiriidassa minun mobo. Se ei tue pariteetti rekisteröinti .. Jota en tuntenut asti, kun olen tilannut, ja nyt ne eivät tule takaisin, koska se ei ole heidän ongelmansa. Ars * reikää. YRTNEG - Kyllä ja Ei, se ei ole osa minun kriteerit, mutta kävi ilmi, että tämä on yksi halvempia kyllä.