![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misco weigeren terug te nemen, het RAM-geheugen kocht ik van hen die niet werkt op mijn systeem, zelfs al is het ongebruikt. ![]() Het is Kingston 8 GB DDR2 DIMM (2 x 4GB stokjes) ECC compatibel. Het is de moeite waard £ 111 (Kan het niet vinden goedkoper dan dat - Misco) Box geopend, maar het is ongebruikt. Benieuwd op advies voor wat startprijs kon ik op eBay, en staat open voor alle aanbiedingen van jullie ook. Ook vraag voor CJ personeel - is het toegestaan om te linken naar de eBay-pagina op deze draad moet ik doen als ik verkopen op eBay? Op die manier kan ik mijn maximaliseren mogelijkheid van een te verkopen .. eBay-zoekers plus je veel. ![]() Paypal alleen als je denken van het aanbieden
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tuurlijk, het verband weg.
| |||
| |||
| Cool thanks, alleen de keuze-opties en zo nu
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ok, ik havn't geweest voor een week of zo, maar nu kan ik link naar de aanbieding op eBay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d ...% 3DI% 26otn% 3D1
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nu volledig open voor de verkoop aan jullie, eBay didn't work out ![]() Ik ben het wachten op een citaat van Cash Generator, maar vóór die tijd, of zelfs dan ben je welkom bij het doen van een aanbod. Het is 667 MHz Kingston 8 GB RAM met Pariteit Reg. BRAND NEW £ 111 waard, maar ik ben open te bieden - uiteraard niet verwachten dat een volledige terugkeer op mijn £ 111
|
| |||
| |||
| r wat de regels inzake kammen ram niet zeker zou helpen ook zou helpen om te testen RAM op andere pc om ervoor te zorgen dat zijn alleen de Ram thats brak |
|
| |||
| |||
| Err zijn niet gebroken ..? Dit is volledig werkende RAM, een set van twee 4GB sticks (8GB) al getest en ja het werkt. Weet niet wat je bedoelt door kammen regels? Bedankt voor de belangstelling.
|
| |||
| |||
| Ben gewoon nieuwsgierig, hoe komt het doesnt werken in uw systeem? de raad in uw sig kan dat cant het? of ben ik te springen het pistool hier |
|
| |||
| |||
| did u gaan voor de cheapist 8GB u kan vinden? |
|
| |||
| |||
| MCTW - Nee, je bent niet springen het geweer, maar het is ook niet compatibel met mijn mobo. Het biedt geen ondersteuning voor pariteit registratie .. Waarvan ik niet wist nadat ik besteld, en nu zullen ze niet terug want het is niet hun probleem. Ars * gaten. YRTNEG - Ja en nee, dat was geen deel van mijn criteria, maar het bleek dat dit een van de goedkopere eind ja.