![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Misco er å nekte å ta tilbake den RAM jeg kjøpte fra dem som ikke fungerer på mitt system, selv om det står ubrukt.
![]() Det er Kingston 8GB DDR2 DIMM (2 x 4 GB kjepper) ECC kompatible. Det er verdt £ 111 (Kan ikke finne det billigere enn dette - Misco) Boksen er åpnet, men det er ubrukt. Lurer på råd for hva som starter prisen jeg kunne sette på eBay, og åpent for alle tilbud fra dere også. Også spørsmålet om CJ staff - er det lov å lenke til eBay side på denne tråden hvis jeg selger på eBay? På den måten jeg kan maksimere muligheten for en selger .. eBay søkere pluss du mye. ![]() Paypal hvis du tenker på å tilby
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sure, link unna.
|
|||
|
|||
|
Cool takk, bare å velge alternativer og sånt nå
|
|||
|
|||
|
Ok, jeg havn't vært på en uke eller så, men nå kan jeg koble til notering på eBay:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d ...% 3DI% 26otn% 3D1
|
|||
|
|||
|
Nå fullstendig åpne for salg til dere, eBay fungerte ikke ut
![]() Jeg venter på et sitat fra Cash Generator, men før så eller så du er velkommen til å lage et tilbud. Det er Kingston 667MHz 8 GB RAM med Paritet Reg. Brand new verdt £ 111 men jeg er åpen for tilbud - åpenbart ikke forventer full avkastning på min £ 111
|
|||
|
|||
|
hva r reglene på combing ram usikker ville hjelpe også vil bidra til å teste RAM på andre PC for å sikre at den bare Ram dvs brøt
|
|
|
|||
|
|||
|
Err det er ikke brutt ..?
Dette er fullt arbeide RAM, et sett av to 4GB pinner (8GB) Allerede testet og ja det fungerer. Vet ikke hva du mener med combing regler? Takk for interessen.
|
|||
|
|||
|
Am bare nysgjerrig, hvordan kommer det ikke fungerer i systemet? Styret i sig kan ta det skrånende det? Eller er jeg hopping pistolen her
|
|
|
|||
|
|||
|
did u gå for cheapist 8GB u kunne finne?
|
|
|
|||
|
|||
|
MCTW - Nei du ikke hopping pistolen, men det er ikke forenlig med min mobo. Det støtter ikke paritetsbit registrering .. Som jeg ikke visste før jeg bestilte, og nå vil de ikke ta det tilbake fordi det ikke er deres problem. Ars * hull.
YRTNEG - Ja-og Nei, det var ikke en del av mine kriterier, men det viste seg at dette er blant de billigere end ja.