![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misco vägrar att ta tillbaka RAM jag köpte från dem som inte fungerar på datorn, även om det är oanvänt. ![]() Det är Kingston 8GB DDR2 DIMM (2 x 4 GB minnen) ECC kompatibla. Det är värt £ 111 (Kan inte hitta det billigare än så - Misco) Box öppnas, men det är oanvända. Undrar om råd för vad som börjar priset jag kunde sätta på eBay, och öppen för alla erbjudanden från er också. Även frågan om CJ personal - är det tillåtet att länka till eBay sidan på denna tråd om jag inte sälja på eBay? På så sätt kan jag öka min möjlighet att ett sälja .. eBay söker plus du mycket. ![]() Paypal bara om du funderar på att erbjuda
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visst, länk bort.
| |||
| |||
| Cool tack, bara att välja alternativ och sånt nu
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ok, jag havn't varit för en vecka eller så, men nu kan jag länka till noteringen på eBay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d ...% 3DI% 26otn% 3D1
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nu helt öppna för försäljning till er, eBay fungerade inte ut ![]() Jag väntar på ett citat från Cash Generator, men innan dess eller även då du är välkommen att göra ett erbjudande. Det är Kingston 667MHz 8 GB RAM med Paritet Reg. BRAND NEW värt £ 111, men jag är öppen för att erbjuda - uppenbarligen inte förväntar sig en full avkastning på mina £ 111
|
| |||
| |||
| vad r reglerna om kamma RAM osäker skulle hjälpa också skulle bidra till att testa RAM-minne på andra st för att se till att det bara Ram thats bröt |
|
| |||
| |||
| Err har inte brutit ..? Detta är fullt genomfört RAM, ett kit med två 4GB minnen (8GB) redan testats och ja det fungerar. Vet inte vad ni menar med kamma regler? Tack för intresset.
|
| |||
| |||
| Är bara nyfiken, hur kommer det icke verk i ditt system? styrelsen i sig kan ta att cant det? eller ska jag hoppa vapnet här |
|
| |||
| |||
| gjorde u gå för cheapist 8GB u kunde hitta? |
|
| |||
| |||
| MCTW - Nej du inte hoppar pistolen men det är heller inte förenligt med mitt mobo. Det har inte stöd paritet registrering .. Vilket jag inte veta förrän efter att jag beställt, och nu kommer de inte ta tillbaka det eftersom det inte är deras problem. Ars * hål. YRTNEG - Ja och Nej, det var inte en del av mina kriterier, men det visade sig att detta är bland de billigare slut ja.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Vilka bästa ett bättre erbjudande? | SamerKrazer | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 10 | 9 februari 2008 20:46 |
| IPhone Offer | somptingson | Off Topic Discussion | 4 | 29 januari 2008 15:36 |
| Thread Tools | |
| |