![]() |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| 2x1GB PC3200 DDR 400 [£ 35 par].
184 PIN Memory 3,2 GB / sek 400Mhz 2.5 Volt Modul DIMM (Dual in-line MEMORY 128 x 64) af høj densitet Non-ECC, Ikke Paritet Unbuffered Ikke ECC Gold fører Driftsspænding: 2.5V Kendt for at arbejde med følgende chipsæt. Please dont spørge om andre som jeg dont kende. Citat:
256 MB PC2100 DDR 266 SODIMM [£ 10] Thermalright TIM (5g Jeg tror, aldrig brugt) [£ 2] Hvad, lemme se. Evercool 3-Fan Harddisk Cooler (Google it) [£ 7] Fan Frontstof 1x120mm 2x80mm 1x60mm og et køligt 80mm swirly en [£ 4 partiet] Enhver takers for et bundt af pc-spil for £ 30? Citat:
Jeg kommer til at betale for portoen for alle ovenstående hvis dens til UK eller Ireland.I behandler kun via PayPal Hvis nogen ønsker en Rage 128 AGP 32MB med TV i kortet og er villig til at betale porto sin yours. (jeg tror det for gamle AGP 1.0 standard.) Jeg har masser af andre antikke junk at give væk, og CD-rom'er, 10 GB harddiske PC133 hukommelse, ukendt lyd / video-kort etc men jeg dont tænke sit værd hvis porto Mit system: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill tage alle dine gamle computere prossessors (im starte en prossessor colloection lol)
| |||
| |||
| Hvis du er seriøst vil jeg gå og se efter en few.I har en original Pentium Pro eller andet sted og en Cyrix og der er et par stykker af junk i garagen, der har CPU'er i them.Useless men godt for en collector.lol |
|
| |||
| |||
| cool! |
|
| |||
| |||
| Bare se på de smukke oplevelser! Lol En Intel Pentium Pro En Pentium En Cyrix M II (100Mhz) ![]() En AMD X5 ![]() Og en Intel Celeron (big one), at jeg cant synes at få det latterligt heatsink off.lol Edit:Im ikke en hoarder Jeg sværger. ![]() |
|
| |||
| |||
| do u knkow hvis de virkelig er sjælden eller ej? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå der var millioner af dem gjort så ikke rigtig. De fleste af dem bliver bare junked.
|
| |||
| |||
| Thats lies.They er sjældne antikviteter værd 100 sekunder |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ill tage um idont pleje hvis der værd at hundreder eller ej mabye når im gerne 50 Thell være værd en masse |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Seo stuff | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 4 oktober 2008 16:33 |
| Sådan installeres stuff | Black Magic | General Software Chat | 2 | 28th Dec 2007 11:48 |
| Need Help! Hvad betyder dette - IP Stuff | teamwork | General Software Chat | 1 | 19 oktober 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |