![]() |
|
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
2x1GB PC3200 DDR-400 [£ 35 het paar].
184 PIN Memory 3,2 GB / sec 400Mhz 2.5 Volt Module DIMM (Dual In-Line Memory 128 X 64) HOGE DICHTHEID Non-ECC, Non-Parity Ongebufferd Niet-ECC Goud leidt Bedrijfsspanning: 2.5V Bekend te werken met de volgende chipsets. PLEASE DONT vragen over anderen als I dont know. Citaat:
256MB PC2100 DDR-266 SODIMM [£ 10] Thermalright TIM (5g denk ik, nooit gebruikt) [£ 2] Wat anders, lemme zien. Evercool 3-Fan Hard Drive Cooler (Google it) [£ 7] Fan Grills 1x120mm 2x80mm 1x60mm en een koele 80mm swirly een [£ 4 de partij] Elke takers voor een tros van PC games voor £ 30? Citaat:
Ik zal betalen voor de verzendkosten voor het geheel van de hierboven als haar naar het Verenigd Koninkrijk of Ireland.I zal alleen gaan via PayPal Als iemand wil een Rage 128 AGP 32MB met tv in kaart en is bereid te betalen verzendkosten zijn de jouwe. (denk ik haar voor oude AGP 1.0 standaard.) Ik heb tal van andere oude rommel weg te geven en cd-roms, 10 GB harde schijven PC133 geheugen, onbekend geluid / videokaarten etc, maar ik denk niet dat het de moeite waard de porto kosten
Mijn Systeem: Krlll
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ziek worden van al uw oude computers prossessors (im het starten van een bezitter colloection lol)
|
|||
|
|||
|
Als je serieus zal ik gaan kijken voor een few.I hebben een oorspronkelijke Pentium Pro ergens en een Cyrix en er zijn een paar rommel in de garage die CPU's in them.Useless maar goed voor een collector.lol
|
|
|
|||
|
|||
|
cool!
|
|
|
|||
|
|||
|
Kijk op deze schoonheden! Lol
Een Intel Pentium Pro Een Pentium Een Cyrix Man II (100Mhz) ![]() Een AMD X5 ![]() En een Intel Celeron (de grote) dat ik cant lijken om de belachelijke koeling off.lol Edit:Im geen hamsteraar Ik zweer het. ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
do u knkow als ze echt zeldzaam of niet?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wel waren er miljoenen van hen die tot nu niet echt. De meeste van hen alleen krijgen junked.
|
|
|||
|
|||
|
Thats lies.They zijn zeldzaam antiek waard 100s
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
ziek nemen um idont zorg waard als er honderden of niet mabye toen im zoals 50 Thell de moeite waard zijn om veel
|