![]() |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| 2x1GB PC3200 DDR 400 [£ 35 for paret].
184 PIN Memory 3,2 GB / sek 400 MHz 2.5 Volt Module DIMM (dual in-line MEMORY 128 X 64) HIGH Tetthet Non-ECC, Non-Paritet Unbuffered Non ECC Gold leder Driftsspenningen: 2.5V Kjent for å jobbe med disse brikkesettene. Vær dont be om andre som jeg ikke vet. Sitat:
256MB PC2100 DDR 266 SODIMM [£ 10] Thermalright TIM (5g Jeg tror aldri brukt) [£ 2] Hva annet, lemme se. Evercool 3-Fan Harddisk Cooler (Google it) [£ 7] Fan Grillene 1x120mm 2x80mm 1x60mm og en kul 80mm swirly en [£ 4 alt] Noen har tatt for en samling av PC-spill for 30 pund? Sitat:
Jeg vil betale for porto for alle de ovenfor hvis den til UK eller Ireland.I vil bare forholde via PayPal Hvis noen ønsker en Rage 128 AGP 32MB med TV i kort og er villig til å betale porto bli ditt. (Jeg tror det for gamle AGP 1.0-standarden.) Jeg har masse annet gammelt skrot å gi bort så vel CD ROMer, 10 GB harddisker PC133 minne, ukjent lyd / skjermkort osv. men jeg dont overveie dens verdt portoen pris Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill ta alle dine gamle maskiner prossessors (im starter en prossessor colloection lol)
| |||
| |||
| Hvis du blir alvorlig Jeg går og ser etter en few.I har en original Pentium Pro sted og en Cyrix og det er et par stykker av søppel i garasjen som har CPUer i them.Useless men bra for en collector.lol |
|
| |||
| |||
| cool! |
|
| |||
| |||
| Bare se på disse beauties! Lol Intel Pentium Pro En Pentium En Cyrix M II (100Mhz) ![]() En AMD X5 ![]() Og en Intel Celeron (the big one) at jeg skrånende synes å få latterlig heatsink off.lol Edit:Im ikke en hoarder Jeg sverger. ![]() |
|
| |||
| |||
| gjøre u knkow hvis de virkelig sjeldne eller ikke? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel det var millioner av dem gjorde det egentlig ikke. De fleste av dem bare få junked.
|
| |||
| |||
| Dvs lies.They er sjeldne antikviteter verdt 100s |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ill ta um idont forsiktighet hvis det verdt hundrevis eller ikke mabye når im liker 50 thell være verdt mye |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Seo stuff | megabyte | Web Design, hosting & SEO | 5 | 4 okt 2008 16:33 |
| Hvordan installere ting | Black Magic | General Software Chat | 2 | 28 desember 2007 11:48 |
| Trenger hjelp! Hva betyr dette - IP Stuff | teamarbeid | General Software Chat | 1 | 19 oktober 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |