![]() |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| 2x1GB PC3200 DDR 400 [£ 35 paret].
184 PIN Memory 3,2 GB / sek 400MHz 2.5 Volt Modul DIMM (DUAL IN-LINE MEMORY 128 X 64) med hög densitet Non-ECC, Non-Paritet Unbuffered Icke ECC Gold leder Driftspänning: 2.5V Känd för att arbeta med följande chipset. Please dont be om andra som jag vet. Citat:
256MB PC2100 DDR 266 SODIMM [£ 10] Thermalright TIM (5g tror jag, aldrig använt) [£ 2] Vad mer, Lemme se. Evercool 3-Fläkt Hard Drive Cooler (Google it) [£ 7] Fan Grillar 1x120mm 2x80mm 1x60mm och en cool 80mm swirly en [£ 4 partiet] Eventuella köpare till en massa PC-spel för £ 30? Citat:
Jag kommer att betala för porto för samtliga av ovanstående om att den brittiska eller Ireland.I som endast kommer att behandla genom PayPal Om någon vill ha en Rage 128 AGP 32MB med TV i kort och är villiga att betala porto dess din. (tror jag det för gamla AGP 1.0 standard.) Jag har massor av andra antika skräp att ge bort och cd-rom-skivor, 10 GB hårddisk PC133 minne, okänt ljud / grafikkort osv men jag dont tänka dess värt portot kostnad Mitt System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill ta alla dina gamla datorer prossessors (IM startar ett prossessor colloection lol)
| |||
| |||
| Om ni menar allvar kommer jag att gå och leta efter en few.I har ett original Pentium Pro någonstans och en Cyrix och det finns ett par bitar av skräp i garaget som har processorer i them.Useless men bra för en collector.lol |
|
| |||
| |||
| cool! |
|
| |||
| |||
| Titta bara på dessa skönheter! Lol En Intel Pentium Pro En Pentium En Cyrix M II (100MHz) ![]() En AMD X5 ![]() Och en Intel Celeron (den stora) som jag skränande verkar få löjliga heatsink off.lol Edit:Im inte en HAMSTRARE Jag svär. ![]() |
|
| |||
| |||
| do u knkow om de verkligen är sällsynta eller inte? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jo det fanns miljoner av dem, så egentligen inte. De flesta av dem bara junked.
|
| |||
| |||
| Thats lies.They är sällsynta antikviteter värda 100s |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ill ta um idont vård om det värt hundratals eller inte mabye när im gillar 50 Thell vara värt mycket |