![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He daar, ik heb een paar dingen die ik niet langer meer nodig dus voordat ik ze op ebay ik dacht dat ik wil geven u guys n gals eerste bikkel op hen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel elk van deze waard is. Ik betaalde $ 149,99 voor de grafische kaart een ander $ 89,00 voor de PNY geheugen maar dat was van nietjes, dus ik ben er zeker van dat zijn weg over priced. Ik ben bereid om het te verkopen als een partij, ik kom verkopen seperatly, of ik wil ruilen voor een 9800 GTX +. Redelijke biedt gelieve en de verzendkosten zullen worden werkelijke verzendkosten niet boven de opgepompte ebay verzendkosten ... lol Ok dus hier is wat ik heb .....
Ik heb een Intel ® Pentium ® 4 2,8 LGA775 Hyper Threading CPU Ik heb ook een verto PNY 9500GT 512MB GDD3 PCIe 2.0 grafische kaart heb ik net gekocht en gebruikt voor misschien 3 maanden tops. Ik heb ook 2 1 gig strips van PC2-5300 DDR2 geheugen kocht ik af van newegg vorig jaar Ik heb ook 2 1 gig repen PNY PC2-5300 DDR2 geheugen ik net gekocht krammen toen kocht ik de grafische kaart een paar maanden geleden Ik heb ook een ATI Theater 650 Pro tv tunner kaart die ik heb gebruikt voor eens en besloten mijn 46 plasma was beter, zodat ik nooit gebruikt het meer. Mijn Systeem: Skynet ...
|
|
| |||
| |||
| Ik ben geïnteresseerd in de p4 2.8 cpu. Kan je me wat tel model # de chip is? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
INTEL'04 PENTIUM 521 SL8HX MALEIS 2.80GHZ/1M/808/04A L537A825 |
|
| |||
| |||
| Ja, ik ben geïnteresseerd. Kan je me vertellen wat voor soort prijs die u zou willen krijgen voor de chip? bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik eerlijk gezegd nog geen idee wat ze gaan gebruiken, maar ze zijn rond de $ 175-195 nieuwe, ja, hoe ongeveer $ 50 plus wat de werkelijke verzendkosten zijn. |
|
| |||
| |||
| Heeft hij koopt de Intel Pentium 4 chip Als ik niet geïnteresseerd ben ik wat spullen voor de handel als je wilt |
|
| |||
| |||
| Nope heb ik nog steeds de P4 chip, wat moet hebben voor de handel? |