![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei der, jeg har et par ting som jeg ikke trenger lenger lenger så før jeg legger dem på ebay jeg skjønte jeg vil gi dere n gals første dibs på dem. Jeg ærlig har ingen anelse hvor mye noen av disse er verdt. Jeg betalte $ 149.99 for grafikkortet en ytterligere $ 89.00 for PNY minne men det var fra kramper så jeg er sikker på sin vei over priced. Jeg er villig til å selge alt så mye, jeg skal selge seperatly, eller jeg vil handle alt på en 9800 GTX +. Rimelige tilbud vennligst og frakt kostnader vil bli faktiske frakt koster ikke over oppblåst ebay levering ... lol Ok så her er det jeg har .....
Jeg har en Intel ® Pentium ® 4 2,8 LGA775 Hyper Threading CPU Jeg har også en PNY verto 9500GT 512MB GDD3 PCIe 2.0 grafikkort Jeg kjøpte denne og brukte den for kanskje 3 måneder toppene. Jeg har også 2 1 gig strimler av PC2-5300 DDR2 minne som jeg kjøpte av av newegg fjor Jeg har også 2 1 gig strimler av PNY PC2-5300 DDR2 minne jeg har nettopp kjøpt fra kramper da jeg kjøpte grafikkortet et par måneder siden Jeg har også et ATI Theatre 650 Pro Tv tunner kortet som jeg brukte en gang og bestemte meg 46 plasma var bedre slik at jeg aldri brukt den. Min System: Skynet ...
|
|
| |||
| |||
| Jeg er interessert i P4 2.8 CPU. Kan du tel meg hva modellen # sjetongkassen er? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
INTEL'04 Pentium 521 SL8HX MALAY 2.80GHZ/1M/808/04A L537A825 |
|
| |||
| |||
| Ja jeg er interessert. Kan du fortelle meg hva slags pris du ønsker å komme for chip? takk |
|
| |||
| |||
| Jeg ærlig ikke har en anelse hva de skal brukes, men de er rundt $ 175-195 nye, så hvordan omtrent $ 50 pluss hva noensinne virkelighetens frakt kostnader er. |
|
| |||
| |||
| Har han kjøpe Intel Pentium 4 chip Hvis ikke jeg er interessert jeg har noen ting å handle hvis du vil |
|
| |||
| |||
| Nope jeg har fortsatt P4 chip, hva trenger å handle? |