![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej, Jag har några saker som jag inte längre behöver längre så innan jag satte dem på ebay Jag tänkte att jag skulle ge er n gals första DIBS på dem. Jag ärligt talat har ingen aning om hur mycket allt detta är värt. Jag betalade $ 149,99 för grafikkortet en annan $ 89.00 för PNY minne men det var från klammer så jag är säker på sin väg över priser. Jag är beredd att sälja allt som en mycket, jag ska sälja seperatly eller I'd handeln allt för ett 9800 GTX +. Gör rimliga erbjudanden du och fraktkostnad kommer att faktiska fraktkostnad inte över uppblåsta ebay sjöfart ... lol Ok, så här är vad jag har .....
Jag har en Intel ® Pentium ® 4 2.8 LGA775 Hyper Threading CPU Jag har också en PNY byta 9500GT 512MB GDD3 PCIe 2.0 grafikkort, jag köpte detta och använde den för kanske 3 månader tops. Jag har också 2 1 gig band av PC2-5300 DDR2-minne jag köpte ut av newegg förra året Jag har också 2 1 gig band av PNY PC2-5300 DDR2-minne jag har precis köpt från klammer när jag köpte grafikkortet ett par månader sedan Jag har också ett ATI Theatre 650 Pro Tv tunner kort som jag använde en gång och bestämde min 46 plasma var bättre så jag har aldrig använt det längre. Mitt System: Skynet ...
|
|
| |||
| |||
| Jag är intresserad av P4 2.8 CPU. Kan du tel mig vilken modell # chipet är? |
|
| |||
| |||
| Citat:
INTEL'04 Pentium 521 SL8HX MALAJISKA 2.80GHZ/1M/808/04A L537A825 |
|
| |||
| |||
| Ja jag är intresserad. Kan du berätta vilken typ av priset du skulle vilja få för chip? tack |
|
| |||
| |||
| Jag ärligt talat inte har en aning om vad de ska användas, men de är runt $ 175-195 nya, så vad sägs om $ 50 plus vad någonsin den verkliga fraktkostnad är. |
|
| |||
| |||
| Gjorde han köper Intel Pentium 4 chip Om jag inte är intresserad Jag har lite saker att handla om du vill |
|
| |||
| |||
| Nej jag har fortfarande P4 chip, vad behöver handel? |