![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, som titlen siger, er det kun et muligt salg, som jeg ikke er sikker på, at jeg ønsker at sælge det, men det kan være et stykke tid, indtil jeg får resten af min computer, og jeg har været tænker måske jeg fik for en gx2 eller endda en af den nye 260 eller 280's.
Denne 8800GTX ikke har været brugt på alle, Det var opend til at kontrollere for damge, da det blev leveret, og har ikke haft nogen (jeg har ikke engang rørt det kort, så der ikke er fare for statisk) derfor bør arbejde perfekt (jeg siger, så er der nogle DOA og som jeg ikke har prøvet, kan jeg ikke sige med sikkerhed) Kortet leveres med alle de accesorys (2 DVI-VGA-mellemstik, S-Video-HD kabel, Fuld version af selskabets helte spil, og et " ikke forstyrrer tegnet "til din dør) Så nu er alle, der er interesseret? Hvis du er, kan du give mig et tilbud, bedes du, det eneste sted jeg kan stadig finde det på Ebuyer Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| den billigste disse gå til på ebay er 240 pounds, foreslår jeg, at dette på eBay for omkring 230 pounds og så du kan prale af, at det er den billigste på ebay = D |
|
| |||
| |||
| Jeg kan gøre, men jeg er ikke 100% sikker på, at jeg ønsker at sælge, så er det stadig et meget godt kort, og jeg ønsker ikke at miste masser af penge på det for at få noget lidt bedre, dog frameldingsregisterets lidt på det for at få noget lidt bedre ville sandsynligvis være det værd, men jeg kan ikke huske hvor meget jeg betalt for det, men det var omkring RRP tror jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil bare holde det. Dens stadig en awesome kortet, selv i forhold til den nye.
|
| |||
| |||
| Det var en af de grunde, jeg havde tænkt på måske at sælge den, da det stadig er et stort kort, folk ville være mere likly ønsker at købe det, hvis de ikke har råd til en af de nyere kort, men det giver mig mulighed for at få en af de nyere kort. |
|
| |||
| |||
| godt se, om nogen af de nyere grafikkort optrappe concideribly i fremførelse til gtx (sige med omkring 50%) og derefter sælge dine gtx og få kortet, hvis ikke vente på en craphics kortet Thats værd at købe (ligesom 8800gt er) og få det. |
|
| |||
| |||
| Kunne gøre det, afterall, jeg er ikke sikker på hvor godt det vil sælge som folk vil formentlig blive ønsker en nyere kort. |
|
| |||
| |||
| Ud af interesse thingie, hvor meget er du på udkig efter for dette kort. Jeg har en ven, som måske kun være interesseret i det. Du kan sende mig en PM, hvis du vil.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg er ikke sikker på, jeg vil have et lille kig rundt, se, hvilken pris de kommer til nye, derefter arbejde en pris ud fra dette. |
|
| |||
| |||
| ok, tid til en opdatering, er jeg absolut villig til at sælge dette kort, hvis prisen er rigtig, og vil være at sætte det op på Ebay morgen (medmindre jeg får et tilbud jeg er tilfreds med, før hånden) I'll post linket til tilbuddet, da jeg sætte det op, så du kan se / bud, hvis du vil. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 8800GTX | thingie2 | Grafikkort & Monitors | 9 | 22. maj 2008 13:34 |
| 8800GTX elforbrugsværdien | Mikel | Grafikkort & Monitors | 2 | 2 januar 2008 00:12 |
| 8800GTX ... billige som chips | Cew27 | Grafikkort & Monitors | 8 | 30 december 2007 11:40 |
| 8800GTX eller 2 * 8800GT i SLI | Thunderer | Grafikkort & Monitors | 12 | 21. nov 2007 10:32 |
| Skal jeg få et 8800GT eller et 8800GTX? | cheesepuff | Grafikkort & Monitors | 10 | 16 november 2007 17:32 |
| Thread Tools | |
| |