![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, zoals de titel al zegt, het is slechts een mogelijke verkoop, zoals ik ben niet zeker of ik wil verkopen, maar het kan een tijdje tot ik de rest van mijn computer, en ik heb eens nagedacht Misschien moet ik hebben voor een GX2, of zelfs een van de nieuwe 260's of 280's.
Dit 8800GTX niet is gebruikt op alle, Het was geopend om te controleren op damge bij aflevering en heeft geen antwoord gekregen (heb ik het nog niet aangeraakt de kaart zodat er geen gevaar van statische) dus perfect moeten werken (ik moet zeggen als er sommige DOA en als ik nog niet getest, ik kan niet zeggen zeker) De kaart wordt geleverd met alle accesorys (2 DVI-VGA adapter, S-Video-HD kabel, volledige versie van Company of Heroes spel, en een " niet verstoren ondertekenen "voor uw deur) Dus, nu is iedereen die geïnteresseerd is? Als u bent, kunt u mij een offerte kunt u, de enige plaats waar ik nog kan vinden is op Ebuyer Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| de goedkoopste deze gaan op eBay is 240 pond, stel ik voor om dit op ebay voor ongeveer 230 kilo en dan kun je trots dat het de goedkoopste op eBay = D |
|
| |||
| |||
| Ik zou kunnen doen, maar ik ben niet 100% zeker dat ik wil verkopen, want het is nog steeds een zeer goede kaart, en ik wil niet te verliezen ladingen geld op te halen iets beter, maar verliest een beetje op te halen iets beter zou waarschijnlijk de moeite waard, echter Ik kan me niet herinneren hoeveel ik betaald, maar het was rond de RRP denk ik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil gewoon blijven gebruiken. Zijn nog steeds een geweldige kaart, zelfs in vergelijking met de nieuwe.
|
| |||
| |||
| Dat was een van de redenen waarom ik zat te denken van mogelijk te verkopen, want het is nog steeds een grote kaart, mensen zouden meer likly te willen kopen, als ze zich niet kunnen veroorloven een van de nieuwere kaarten, maar dat kan ik krijgen een van de nieuwere kaarten. |
|
| |||
| |||
| goed zien of een van de nieuwere grafische kaarten schaal omhoog concideribly in prestaties op de GTX (bijvoorbeeld met ongeveer 50%) en vervolgens verkopen uw GTX en krijg die kaart, zo niet wachten op een craphics kaart thats moeite waard om te kopen (zoals de 8800gt is) en krijg dat. |
|
| |||
| |||
| Kan dat doen, Afterall, ik ben niet zeker hoe goed het zal verkopen als mensen zal waarschijnlijk willen een nieuwere kaart. |
|
| |||
| |||
| Uit interesse thingie, hoeveel bent u op zoek voor deze kaart. Ik heb een vriend die misschien alleen geïnteresseerd in het. U kunt me een PM als je wilt.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nou ik ben niet zeker, ik heb een beetje om me heen kijk, zie welke prijs ze gaan voor nieuwe, dan werkt een prijs uit dat. |
|
| |||
| |||
| ok, tijd voor een update, ik ben zeker bereid om deze kaart te verkopen indien de prijs gelijk, en zal worden om het op Ebay morgen (tenzij ik een aanbieding Ik ben blij met de voor de hand) Ik kom na de koppeling op het bod, wanneer ik het op, zodat u kunt bekijken / bod als je wilt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 8800GTX | thingie2 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 22 mei 2008 13:34 |
| 8800GTX stroomverbruik | Mikel | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 2 januari 2008 00:12 |
| 8800GTX ... goedkoop als chips | Cew27 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 30 dec 2007 11:40 |
| 8800GTX of 2 * 8800GT in SLi | Donderaar | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | 21 nov 2007 10:32 |
| Moet ik een 8800GT of een 8800GTX? | cheesepuff | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 16 nov 2007 17:32 |
| Thread Tools | |
| |