![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, som titeln säger, det är bara en eventuell försäljning, eftersom jag inte är säker på att jag vill sälja den, men det kan vara ett tag tills jag få tag på resten av min dator, och jag har tänkt kanske jag fick för en gx2 eller ens en av de nya 260 eller 280-talet.
Detta 8800GTX har inte använts alls, Det var opend för att leta efter damge när de levereras och har inte haft någon (jag har inte ens berört kortet, så någon risk för statisk) därför bör fungera perfekt (jag säger borde det finns vissa DOA och jag har inte testat kan jag inte säga säkert) Kortet levereras med alla accesorys (2 DVI-VGA-adapter, S-Video-HD-kabel, fulla versionen av företaget hjältar spelet och en " inte stör tecknet "till din dörr) Så, nu är alla som är intresserade? Om du är, kan du ge mig ett erbjudande snälla, det enda ställe jag kan fortfarande tycka att det är på Ebuyer Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
| den billigaste dessa går för på eBay är 240 pounds, föreslår jag att detta på eBay för ca 230 pounds och sedan kan du skryta med att det är den billigaste på ebay = D |
|
| |||
| |||
| Jag kan göra, men jag är inte 100% säker på att jag ville sälja, eftersom det fortfarande är ett mycket bra kort, och jag vill inte förlora massor av pengar på det att få något lite bättre, men att förlora lite på den för att få något lite bättre skulle förmodligen vara värt det, men jag kan inte minnas hur mycket jag betalade för det, men det var runt RRP tror jag. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill bara behålla det. Dess fortfarande ett häftigt kort, även jämfört med de nya.
|
| |||
| |||
| Det var ett av de skäl som jag tänkte kanske sälja det, så det är fortfarande ett stort kort, människor skulle vara mer likly att vilja köpa den, om de inte har råd med en av de nyare korten, men det gör att jag kan få en av de nyare korten. |
|
| |||
| |||
| väl se om någon av de nyare grafikkort skala upp concideribly i prestanda till GTX (säga med cirka 50%) och sedan sälja din GTX och få det kortet, om inte vänta på en craphics kortet thats värt att köpa (som 8800gt är) och få det. |
|
| |||
| |||
| Kan göra det, afterall, jag är inte säker på hur bra det kommer att sälja som människor kommer antagligen att vilja ha ett nyare kort. |
|
| |||
| |||
| Av intresse thingie, hur mycket är du ute efter för det här kortet. Jag har en vän som kan vara intresserade av det. Du kan skicka mig ett PM om du vill.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Tja jag är inte säker, jag har en liten titt, se vilket pris de kommer till nya, därefter ett pris ut från det. |
|
| |||
| |||
| OK, dags för en uppdatering, jag är definitivt villig att sälja detta kort om priset är rätt, och kommer att lägga upp den på Ebay i morgon (om jag får ett erbjudande jag är nöjd med innan handen) Jag ska skicka länken till erbjudandet då jag lade upp det så att du kan se / bud om du vill. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 8800gtx | thingie2 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 22 maj 2008 13:34 |
| 8800gtx energiförbrukning | Mikel | Grafikkort & Skärmar | 2 | 2 januari 2008 00:12 |
| 8800gtx ... billigt som chips | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 30 december 2007 11:40 |
| 8800GTX eller 2 * 8800GT i SLI | Thunderer | Grafikkort & Skärmar | 12 | 21 november 2007 10:32 |
| Skulle jag få ett 8800GT eller ett 8800GTX? | cheesepuff | Grafikkort & Skärmar | 10 | 16 november 2007 17:32 |
| Thread Tools | |
| |