![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad kinda porto du efter en HDD? Mente, at det er lige så nemt at spørge her lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil gøre det for exacly hvad Royal Mail gratis. Være omkring 6 Euro tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Kølig
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Auktioner udgangen senere i eftermiddag, UK tid. Få dine bud på nogle gode tilbud, der skal havde. |
|
| |||
| |||
| damn im for sent, skal tjekkes tidligere |
|
| |||
| |||
| Stadig fik 6200 agp gfx kortet, nogle idiot ikke ønsker det, efter at vinde. |
|
| |||
| |||
| hvilken slags emner har du have søger primært for PSU og PCI-Express-grafik |
|
| |||
| |||
| Intet er tilbage i den pågældende afdeling, sorry. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ud af interesse, hvordan kommer du besluttet på kun en 3 dages auktion?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Byg en top række pc ved hjælp nogle af de bits, jeg har på min gamle pc og ebay | JJroker | General Hardware Chat | 2 | 25. maj 2009 02:00 |
| Min harddiske | Danny83222 | General Hardware Chat | 3 | 26 januar 2008 15:38 |
| Hard Drives | lloyd.cardiff | Drives & flytbare medier | 1 | 5 juli 2007 15:55 |
| Harddiske | musicthom | General Hardware Chat | 5 | 11th Dec 2006 14:39 |
| Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15. sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |