![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat kinda verzendkosten je na een harde schijf? Dacht dat is net zo makkelijk om te vragen hier lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik doe het voor exacly wat Royal Mail charge. Ongeveer 6 Euro denk ik. |
|
| |||
| |||
| Koel
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Veilingen einde later vanmiddag, UK tijd. Haal uw biedingen in sommige koopjes te worden gehouden. |
|
| |||
| |||
| damn im te laat, moet gecontroleerd eerder |
|
| |||
| |||
| Toch kreeg de 6200 agp gfx kaart, enkele idioot wil niet dat hij na het winnen. |
|
| |||
| |||
| wat voor soort objecten heeft u zoekt vooral PSU en PCI-Express graphics |
|
| |||
| |||
| Niets meer in die afdeling, sorry. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uit interesse, hoe komt u besloten slechts 3 dagen veiling?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bouwen van een topklasse pc met behulp van enkele van de bits die ik heb van mijn oude PC en ebay | JJroker | Algemeen Hardware Chat | 2 | 25 mei 2009 02:00 |
| Mijn harde schijven | Danny83222 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 26 Jan 2008 15:38 |
| Harde Schijven | lloyd.cardiff | Drives & Removable Media | 1 | De 5 juli 2007 15:55 |
| Harde schijven | musicthom | Algemeen Hardware Chat | 5 | 11 dec 2006 14:39 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |