![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har følgende til salg OEM, medmindre andet er anført Paypal kun Shipping priser for EU, hvis internationale det vil være et par € mere Tak for at se Ethvert spørgsmål er du velkommen til at spørge ![]() X300HM 64MB lav profil, passiv køling (stor for HTPCs)--- €SOLD ![]() 7200GS 128MB, lav profil, passiv køling igen--- €SOLD ![]() 2x8400GS 256 GB lav profil, Brand new, en åbnet, andre uåbnede --- €SOLD ![]() 8600GS 512MB --- €SOLD ![]() 4870 1GB, BOXED som ny --- €SOLD ![]() 4870X2 2GB --- € 315shipped reduceret til klar! € 255 + shipping
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blimey hvor meget ting gør du hamstre lol? At 4870s fristende ...
|
| |||
| |||
| Citat:
I 4870 er et stort kort, kommer boxed med alt tilbehør ![]() Kun hvis den havde ca 2weeks, ønskede at prøve trifire ud lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Og en lille bule!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager, men 8400GS - 256 GB? Jeg formoder, det betyder MB og ikke nogle super duper £ 25 kortet ..
|
| |||
| |||
| LOL, menneskelige fejl strejker igen, hvis det var 256 GB det ville koste 35.000;)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor mange af disse vil du stadig har til salg SW? som jeg vil være at købe en 24 "skærm snart, og jeg er ret sikker på, at min nuværende gfx kort vil kæmpe med det på de fleste spil, så jeg leder efter en forholdsvis billig opgradering.
| |||
| |||
| i 4870 og en af de 8400Gs "er væk, stadig har resten Hvis du har rimeligt tilbud for 4870x2 tilbyde væk
|
| |||
| |||
| At 4870 ser pæn kortet hvor længe har du haft er social? |
|
| |||
| |||
| Er 4870x2 på lager ure osv., eller er det en fabrik OECD en? Og hvad ekstra gør det kommer med? f.eks drivere, manual, adapter etc.? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Medieval 2 Total krig går ned | xJeremyx | PC & Console Gaming | 1 | 24. maj 2009 06:29 |
| 4870x2 VS GTX 295 | ilop12 | Grafikkort & Monitors | 5 | 16 januar 2009 15:26 |
| 4850x2 / 4870x2 | MaxWilson | Grafikkort & Monitors | 2 | 25th May 2008 09:15 |
| Total War = EN ANDEN! | SirStukings | PC & Console Gaming | 3 | 6. nov 2007 14:20 |
| Thread Tools | |
| |