![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb het volgende te koop OEM, tenzij anders vermeld Paypal only Verzendkosten prijzen voor de EU alleen als internationaal zal het een paar € meer Thanks for looking Elke vraag gerust vragen ![]() X300HM 64MB Low Profile, passieve koeling (ideaal voor HTPCs)--- €VERKOCHT ![]() 7200GS 128MB, laag profiel, passieve koeling opnieuw--- €VERKOCHT ![]() 2x8400GS 256GB laag profiel, Brand new, een open, andere ongeopende --- €VERKOCHT ![]() 8600GS 512MB --- €VERKOCHT ![]() 4870 1GB, Boxed als nieuwe --- €VERKOCHT ![]() 4870X2 2GB --- € 315shipped teruggebracht tot duidelijk! € 255 + verzendkosten
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verdraaid hoeveel dingen heb je schat lol? Dat 4870s verleidelijk ...
|
| |||
| |||
| Citaat:
De 4870 is een grote kaart wordt geleverd in dozen verpakt met alle toebehoren ![]() Alleen had het over 2weeks, wilde proberen trifire uit lol
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| En een beetje bump!
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry, maar 8400GS - 256GB? Ik veronderstel dat dat betekent MB en niet een Super Duper £ 25 kaart ..
|
| |||
| |||
| LOL, menselijke fout slaat weer toe, indien zij is 256GB zou kosten 35.000;)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoeveel van deze heb je nog steeds te koop SW? als ik te kopen van een 24 "monitor snel, en ik ben vrij zeker dat mijn huidige gfx kaart zal worstelen met het op de meeste games, dus ik ben op zoek naar een redelijk goedkope upgrade.
| |||
| |||
| de 4870 en een van de 8400Gs' zijn gegaan, hebben nog de rest Als u een redelijk bod voor de 4870x2 bieden weg
|
| |||
| |||
| Die 4870 ziet er mooi kaart hoe lang heeft u sociaal? |
|
| |||
| |||
| Is de 4870x2 op voorraad klokken etc, of is het een fabriek OCed een? En wat extra doet mee? bv. chauffeurs, handleiding, adapters etc? |