![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har följande till salu OEM om inte annat anges Paypal endast Frakt priser för EU endast om internationellt kommer det att bli några € mer Tack för att titta Varje fråga gärna be ![]() X300HM 64MB Lågprofil, passiv kylning (perfekt för HTPCs)--- €SOLD ![]() 7200GS 128MB, låg profil, passiv kylning igen--- €SOLD ![]() 2x8400GS 256GB låg profil, Brand new, en öppnad andra oöppnad --- €SOLD ![]() 8600GS 512MB --- €SOLD ![]() 4870 1GB, Förpackad nya --- €SOLD ![]() 4870X2 2GB --- € 315shipped minskas för att rensa! € 255 + frakt
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kors hur mycket ni hamstra lol? Det 4870s frestande ...
|
| |||
| |||
| Lite lol De 4870 är ett stort kort kommer låda med alla tillbehör ![]() Endast om det hade om 2weeks, ville försöka trifire ut lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Och en liten bump!
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ledsen, men 8400GS - 256GB? Jag antar att det betyder MB och inte några super duper £ 25 kort ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| LOL, den mänskliga faktorn slår igen, om det var 256GB det skulle kosta 35.000;)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur många av dessa ni fortfarande har till salu SW? som jag kommer att köpa en 24 "monitor snart, och jag är ganska säker på att min nuvarande Gfx kort kommer att kämpa med det på de flesta spel, så jag letar efter en ganska billig uppgradering.
| |||
| |||
| den 4870 och en av 8400Gs "är borta, har fortfarande resten Om du har några rimliga erbjudande för 4870x2 erbjuda bort
|
| |||
| |||
| Att 4870 ser bra ut kortet hur länge har du haft det sociala? |
|
| |||
| |||
| Är 4870x2 på lager klockor etc, eller är det en fabrik OCed en? Och vad extra gör det kommit med? t.ex. chaufförer, manual, adaptrar etc? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Medieval 2 Total war kraschar | xJeremyx | PC & Console Gaming | 1 | 24 maj 2009 06:29 |
| 4870x2 VS GTX 295 | ilop12 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 16 januari 2009 15:26 |
| 4850x2 / 4870x2 | MaxWilson | Grafikkort & Skärmar | 2 | 25 juni 2008 09:15 |
| Total War = en annan! | SirStukings | PC & Console Gaming | 3 | 6 november 2007 14:20 |
| Thread Tools | |
| |