![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pentium 4 540J Jeg har 1 i disse til salg CPU kun ![]() PayPal KUN---FRI fragt € 30 Heatsinks rådighed for men porto er ikke gratis, hvis du gør ![]() ITEM SOLD
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Hvad er den bedste bundkort for denne til at køre på? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Egentlig ikke sagen, alle Intel Socket LGA775 bord. Når det er sagt, at der er den gamle "Anythings kun så god som det værste" teori, kan dette være sandt for computere til en vis grad, så theres ingen brug under state of the art 4 x 4 GB ram, der absolut skal være vand køles eller det 'll smelteindeks, som du har derefter overclocked til 500% Hvis du vil gøre det med en CPU, som ikke selv har brug for en fan på heatsink det er så gammel. En mere fornuftigt eksempel kunne være installation 4GB eller flere ram uden at have en x64 OS (x86 anerkender kun op til 3,5 groft)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det vil ikke fungere i enhver Socket 775 bord. Men det gør ikke noget - det er en god forretning for dem, der har brug for en udskiftning, men det er ikke værd at købe et bord.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Egentlig ikke et svar, som bestyrelsen vil den arbejde på please?? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Hvad Carbon blev siger, er, at eftersom det er en gammel CPU det ikke værd at investere i et nyt stykke f kit bare så du kan køre et gammelt stykke kit. Det ville være meget lettere, hvis du sagde hvad bord du bruger så kan vi sige, om de er forenelige eller ej.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Konto solgt alligevel, vil have have en Pentium D 640 3.2Ghz og E2220 2,4 GHz dual core til salg snart selvom
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse kommer til salg endnu Social?
|
| |||
| |||
| Jeg stadig har dem, men ikke til salg endnu, meget travlt i disse dage, cant get omkring sig til at spille med dem lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |