![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pentium 4 540J Ik heb 1 van deze te koop CPU alleen ![]() PAYPAL ONLY---FREE SHIPPING € 30 Heatsinks beschikbaar maar frankering is niet gratis als u er ![]() ITEM VERKOCHT
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Wat is het beste moederbord voor dit om op te draaien? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet echt kwestie, Intel Socket LGA775 bord. Dit gezegd zijnde is er nog de oude "Anythings slechts zo goed als het slechtste 'theorie kan dit geldt voor computers tot op zekere hoogte, dus geen gebruik van state of the art 4 x 4GB ram dat absoluut moet worden watergekoeld of Ik kom smelten, die u vervolgens overclocked tot 500% Als je gaat om het met een CPU die niet eens nodig een fan op de heatsink het zo oud is. Een zinvoller voorbeeld zou het installeren van 4 GB of meer RAM zonder een x64 OS (x86 alleen erkent tot 3,5 min)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, het zal niet werken in een Socket 775 bord. Maar het doet er niet toe - is dit een goede deal voor hen die behoefte aan een vervanger, maar het is niet de moeite waard het kopen van een boord.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Niet echt een antwoord, dat raad zal het werk op aub? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Wat Carbon zei dat zien want het is een oude CPU het is niet de moeite waard te investeren in een nieuw stuk f kit gewoon zo kan je een oud stuk van de kit. Het zou een stuk gemakkelijker als je zei wat raad u dan kunnen we zeggen of ze compatibel zijn of niet.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Post verkocht sowieso zal moeten beschikken over een Pentium D 640 3.2Ghz en E2220 2.4Ghz dual core voor verkoop binnenkort al
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deze komen voor de verkoop nog Sociaal?
|
| |||
| |||
| Ik ben nog steeds, maar niet voor de verkoop nog erg druk deze dagen, cant get around te spelen met hen lol
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 365W PSU genoeg kracht voor Pentium 4 3.2Ghz + Extra's? | thork | Cases & Power Supplies | 2 | 9 Feb 2009 16:26 |
| Pentium | SgtBillcoJD | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 19 nov 2007 05:46 |
| Overklokken Pentium 1 | Ik maak geen gebruik van computers | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 31 jul 2007 12:55 |
| Opwaarderen van een Pentium M | Unbreakable926 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 30 jul 2007 15:09 |
| PC - Pentium 4 D dual core of Pentium core duo | Hybr! D | Algemeen Hardware Chat | 1 | 23 okt 2006 01:57 |
| Thread Tools | |
| |