![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pentium 4 540J Jeg har 1 av disse til salgs CPU bare ![]() PayPal BARE---FRI FRAKT € 30 Heatsinks tilgjengelig for men porto er ikke gratis hvis du gjør ![]() Element SOLD
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Hva er det beste hovedkortet for å kjøre på? |
|
| |||
| |||
| Ikke virkelig betyr noe, noe Intel Socket LGA775 bord. Når det er sagt er det gamle "Anythings bare så god som den verste" teorien kan dette være til stede på datamaskiner til en viss grad, så Theres no bruk har State of the art 4 x 4 GB ram som absolutt må være vann kjølt eller den 'll smelte, som du har så overclocked til 500% Hvis du skal sette den med en CPU som ikke engang trenger en vifte på heatsink det er så gammel. En mer fornuftig eksempel kan installere 4GB eller mer ram uten å ha en x64 OS (x86 bare gjenkjenner opptil 3.5 omtrent)
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, det fungerer ikke på noen Socket 775 bord. Men det spiller ingen rolle - dette er en god avtale for de som trenger en erstatning, men det er ikke verdt å kjøpe et bord for.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Egentlig ikke et svar som styret vil dette fungere på kan du? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Hva Carbon sier er at siden det er en gammel CPU det er ikke verdt å investere i en ny brikke f kit bare så du kan kjøre et gammelt stykke kit. Det vil være mye lettere hvis du sa det brettet du bruker så vi kan si om de er kompatible eller ikke.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Element solgt likevel, må ha en Pentium D 640 3.2Ghz og E2220 2,4 GHz dual core for salg snart skjønt
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse kommer opp for salg ennå sosiale?
|
| |||
| |||
| Jeg fortsatt har dem, men ikke for salg ennå, meget travelt i disse dager, skrånende komme til å spille med dem lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 365W PSU nok strøm for Pentium 4 3.2Ghz + Tilbehør? | thork | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 9 februar 2009 16:26 |
| Pentium | SgtBillcoJD | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 19 nov 2007 05:46 |
| Overclock Pentium 1 | Jeg bruker ikke datamaskiner | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 31 juli 2007 12:55 |
| Oppgradering fra en Pentium M | Unbreakable926 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 30 juli 2007 15:09 |
| PC - Pentium 4 D tokjerners eller Pentium Core Duo | Hybr! D | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 01:57 |
| Thread Tools | |
| |