![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pentium 4 540J Jag har 1 i dessa till salu CPU bara ![]() PAYPAL ONLY---Gratis frakt € 30 Heatsinks finns också men portot är inte gratis om du gör det ![]() ITEM SOLD
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Vad det bästa moderkortet för att detta skall kunna köras på? |
|
| |||
| |||
| Spelar ingen roll, alla Intel Socket LGA775 styrelse. Efter att ha sagt att det är den gamla "Anythings bara så bra som det värsta" teori kan detta vara sant för datorer i viss mån, så Theres någon nytta med state of the art 4 x 4 GB RAM som absolut måste vattenkylning eller "ll smälta, som du sedan overclocked till 500% Om man ska uttrycka det med en processor som inte ens behöver en fläkt på heatsink det är så gammal. En mer förnuftiga exempel skulle vara att installera 4GB eller mer RAM utan att ha ett x64 OS (x86 endast medger upp till 3,5 ungefär)
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det kommer inte att fungera i alla Socket 775 board. Men det spelar ingen roll - det är en bra affär för dem som behöver en ersättare, men det är inte värt att köpa en styrelse för.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Egentligen inte ett svar, som styrelsen kommer det att fungera om du? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Vad Carbon säger är att eftersom det är en gammal CPU det är inte värt att investera i en ny pjäs f kit så kan du köra en gammal bit kit. Det skulle vara mycket enklare om du sa vad styrelsen du använder så kan vi säga om de är kompatibla eller inte.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Punkt sålde ändå måste ha en Pentium D 640 3.2Ghz och E2220 2.4Ghz dual core till salu snart även
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dessa kommer ut till försäljning ännu sociala?
|
| |||
| |||
| Jag vill fortfarande ha dem, men inte till försäljning ännu, mycket upptagen dessa dagar, skränande komma runt att spela med dem lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 365W PSU tillräckligt med ström för Pentium 4 3.2Ghz + Extra? | thork | Cases & Power Supplies | 2 | 9 februari 2009 16:26 |
| Pentium | SgtBillcoJD | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 19 november 2007 05:46 |
| Överklockning Pentium 1 | Jag använder inte datorer | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 31 juli 2007 12:55 |
| Uppgradering från en Pentium M | Unbreakable926 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 30 juli 2007 15:09 |
| PC - Pentium 4 D dual core eller Pentium Core Duo | Hybr! D | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 01:57 |
| Thread Tools | |
| |