![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sælger et helt nyt 9800 Gx2 Skærmkort og to gratis spil. Også smide i et G15 Keyboard gratis. Den G15 er i mint tilstand, som det er 9800 Gx2 og videospil. Jeg har testet og brugt 9800 Gx2 i to dage og uden problemer. Modtagelsen blev smidt væk. Den G15 har aldrig været åbnet og stadig har kvittering fra microdirect. Den frie videospil er: Crysis Assassin's Creed (PC) Jeg vil være at sætte denne op på ebay i ca uge, hvis jeg ikke har haft nogen gode tilbud. Jeg vil betale for shipping, og vil kun modtage betaling via PayPal.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis jeg ikke havde alldready købte min 8800GTX Jeg ville have været interesserede
| |||
| |||
| 200ish
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800 MHz RAM Oh, og en Iphone |
|
| |||
| |||
| Glemte at tilføje sine den XFX set: http://www.microdirect.co.uk/ (34881 )...- Dual-DVI.aspx
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800 MHz RAM Oh, og en Iphone |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker det lol men ikke har råd til det med resten af min computer, fordi jeg har allready fik et gfx kort, medmindre nogen wan't at købe min 8800GTX |
|
| |||
| |||
| Synes vi kunne skabe et salg toget her. Ønsker at sælge 8800gt så jeg kan købe thingie2's 8800GTX etc
|
| |||
| |||
| lol jeg måske vil forsøge at se, hvor meget mit kort kunne gå til på ebay. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan handle med dig, jeg kunne opgradere min 8800gts .. Interesseret?
|
| |||
| |||
| Yea, kan være god, og lige så jeg ved at lade mine forældre gør det, hvad der er årsagen til at sælge kortet? EDIT: Åh, også kan du give et billede af kortet? og de ting, der indgår |
|
| |||
| |||
| Sikker på, at jeg vil være at uploade nogle billeder, når jeg kommer tilbage fra camping, jeg vil tage nogle billeder af det spil, kasser og andre ting også. Grunden til at sælge kortet købe det fra mine venner far for meget billig (han ejer en computer butik), men ikke har et bundkort til den, så jeg sælger det for nogle fortjeneste. Jeg har ingen grund til at have det spil da jeg ikke afspille dem, og tastaturet er ikke mine, jeg fik det får fra en ven at tilføje til den aftale (var delingsmetoder pengene 50/50) ingen løfter, som jeg ønsker at se nogle andre tilbud først. Seneste indlæg for et par dage. Se dig den 28.!
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Radeon 9800 fan støj eller nyt kort tid! | budredz | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 november 2008 07:13 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |