![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Myy upouusi 9800 Gx2 Näyttösovitin ja kaksi ilmaisia pelejä. Myös heitto on G15 Keyboard maksutta. The G15 on käyttämätön, sillä on 9800 Gx2 ja videopelit. Minulla on testattu ja käytetty 9800 Gx2 kaksi päivää ilman ongelmia. Kuitti oli heitetty pois. The G15 ei ole avattu ja on edelleen vastaanottamisesta microdirect. Vapaan videopelit ovat: Crysis Assassin's Creed (PC) I aikoo tämän eBayssä noin viikossa, jos en ole ollut mitään hyviä tarjouksia. Aion maksaa merenkulun ja vain saada maksu kautta paypal.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos en olisi alldready osti minun 8800GTX olisin ollut kiinnostunut
| |||
| |||
| 200ish
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, ja iphone |
|
| |||
| |||
| Unohdit lisätä sen, että XFX kuten: http://www.microdirect.co.uk/ (34881 )...- Dual-DVI.aspx
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, ja iphone |
|
| |||
| |||
| Haluan sen lol mutta ei ole varaa sitä muualla minun tietokone koska olen allready sai gfx kortin, ellei joku wan't ostaa minun 8800GTX |
|
| |||
| |||
| Näyttää voisimme luoda myynti juna täällä. Haluatko myydä 8800gt niin voin ostaa thingie2 n 8800GTX etc
|
| |||
| |||
| lol voisin yrittää HAKU nähdä, kuinka paljon minun kortti saattaa mennä eBayssa. |
|
| |||
| |||
| Voisin kauppaa kanssanne, voin päivittää minun 8800gts .. Kiinnostuitko?
|
| |||
| |||
| Yea, voisi olla hyvä, ja vain niin tiedän antaa vanhempani tehdä se, mikä on syy myydä korttia? EDIT: oh, myös voisitteko antaa kuvan kortin? ja tavaraa sisältyvät |
|
| |||
| |||
| Toki otan lataamalla kuvia, kun saan takaisin camping, Otan joitakin kuvia, pelejä, laatikot ja muut jutut niin hyvin. Syynä myynti kortin ostaa sen pois ystäväni isä erittäin halpoja (hän omistaa tietokone tallentaa), mutta joilla ei ole emolevyn sitä, niin en myy sitä jonkin voittoa. Minulla ei ole mitään syytä olla pelejä, koska en toista niitä ja näppäimistö ei ole omani, i got it annetaan kaverille lisätä kaupan (oli jakaa rahaa 50/50) No Promises koska haluan nähdä toiset tarjoaa ensin. Viimeisin virka muutaman päivän kuluessa. Nähdään 28.!
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Radeon 9800 tuulettimen melua tai uuden kortin aikaa! | budredz | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7. marraskuu 2008 07:13 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |