![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De verkoop van een gloednieuwe 9800 GX2 videokaart en twee gratis games. Ook het gooien van een G15 Keyboard gratis. De G15 is in mint condition, net als de 9800 GX2 en videospelletjes. Ik heb het getest en gebruikt de 9800 GX2 voor twee dagen en zonder problemen. Ontvangst was weggegooid. De G15 is nog nooit geopend en heeft nog steeds de ontvangst van microdirect. De gratis video games zijn: Crysis Assassin's Creed (PC) Ik zal om deze op ebay in ongeveer week als ik hebben geen goede aanbiedingen. Ik betaal voor de scheepvaart en zal alleen de betaling via PayPal.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als ik niet had alldready kocht ik mijn 8800GTX zou zijn geïnteresseerd
| |||
| |||
| 200ish
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, en een Iphone |
|
| |||
| |||
| Vergeten toe te voegen zijn de XFX gezien: http://www.microdirect.co.uk/ (34881 )...- Dual-DVI.aspx
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, en een Iphone |
|
| |||
| |||
| Ik wil het lol, maar deze niet kunnen betalen met de rest van mijn computer, want ik heb al heb een gfx kaart, tenzij iemand wan't kopen mijn 8800GTX |
|
| |||
| |||
| Blijkbaar kunnen we het maken van een verkoop trein hier. Wilt verkopen 8800gt dus ik kan kopen thingie2's 8800GTX etc
|
| |||
| |||
| lol ik zou kunnen proberen zoeken om te zien hoeveel mijn kaart zou kunnen gaan op eBay. |
|
| |||
| |||
| Ik kan de handel met u, ik kon mijn 8800GTS .. Interesse?
|
| |||
| |||
| Ja, zou kunnen zijn goed, en zo weet ik laat mijn ouders doen, wat is de reden voor de verkoop van de kaart? EDIT: oh, ook kan je een afbeelding van de kaart? en de spullen die |
|
| |||
| |||
| Tuurlijk Ik kom het uploaden van enkele foto's zodra ik terug kom van de camping, ik neem wat foto's van de games, dozen en andere dingen ook. De reden voor de verkoop van de kaart te kopen van mijn vrienden vader voor zeer goedkope (hij is eigenaar van een computer opslaan), maar niet met een moederbord voor haar, dus ik verkoop het voor sommige winst. Ik heb geen reden om de spellen omdat ik niet spelen en het toetsenbord is niet van mij, ik heb het gegeven van een vriend toe te voegen aan de deal (waren splitsing van het geld 50/50) geen beloften zoals ik wil zien wat anderen biedt eerste. Laatste bericht voor een paar dagen. Tot ziens op de 28e!
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Radeon 9800 ventilatorgeluid of nieuwe kaart tijd! | budredz | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 7 nov 2008 07:13 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |