![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selge en splitter ny 9800 Gx2 Videokort og to gratis spill. Også kaster i G15 Keyboard gratis. Den G15 er i mynte tilstand, som er 9800 Gx2 og videospill. Jeg har testet og brukt 9800 Gx2 for to dager og uten problemer. Kvitteringen ble kastet. Den G15 har aldri vært åpnet og har fortsatt kvittering fra microdirect. The free videospill er: Crysis Assassin's Creed (PC) Jeg vil legge dette opp på ebay i ca uke hvis jeg ikke har hatt noen gode tilbud. Jeg vil betale for frakt og vil bare motta betaling via PayPal.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis jeg ikke hadde alldready kjøpte min 8800GTX Jeg ville vært interessert
| |||
| |||
| 200ish
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800mhz ram oh, og en Iphone |
|
| |||
| |||
| Husk å legge den på XFX sett: http://www.microdirect.co.uk/ (34881 )...- Dual-DVI.aspx
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800mhz ram oh, og en Iphone |
|
| |||
| |||
| Jeg vil ha det rolig, men kan ikke tillate den med resten av maskinen min fordi jeg har allready fikk gfx kort, med mindre noen wan't å kjøpe mitt 8800GTX |
|
| |||
| |||
| Synes vi kunne skape en selger trene her. Ønsker å selge 8800gt så jeg kan kjøpe thingie2's 8800GTX osv.
|
| |||
| |||
| lol jeg kan prøve å lete for å se hvor mye kortet mitt kan gå etter på ebay. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan handle med deg, jeg kan oppgradere mitt 8800gts .. Interessert?
|
| |||
| |||
| Det stemmer, kan være bra, og bare så jeg vet å la mine foreldre gjør det, hva er grunnen til å selge kortet? EDIT: Oh, også kan du gi et bilde av kortet? og ting inkludert |
|
| |||
| |||
| Klart jeg vil laste opp noen bilder når jeg kommer tilbake fra camping, jeg skal ta noen bilder av kampene, bokser og andre ting også. Grunnen til salg kortet kjøpe den av mine venner faren for svært billig (han eier en datamaskin Store), men ikke har et hovedkort for det, så jeg selger den for noen fortjeneste. Jeg har ingen grunn til å ha spillene siden jeg ikke spiller dem, og tastaturet er ikke min, jeg har det gitt fra en venn for å legge til avtale (ble splitte pengene 50/50) ingen løfter som jeg vil se noen andre tilbud først. Siste innlegg i noen dager. Ses på 28th!