![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta är inte en ersättning viktiga för tangentbordet.
Lämplig för tangentbord. tre roliga knappar, som kan sticked att tangentbordet. Jag kommer att försöka sälja denna punkt på Ebay senare så glad budgivning! Jag perfer att skicka meddelanden till Storbritannien bara, för jag vet inte hur man kan skicka en post utomeuropeiska. Mitt System: Asus A7J Laptop
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Säljare Panik knapp Panic Under knappen & Eject-knappen klistermärken eller nycklar jag tror? |
|
| |||
| |||
| Det är som ett riktigt keyboard tab. |
|
| |||
| |||
| Vad tangentbord kommer de kompatibla med så jag vet att alla 4-tangentbord till mig har olika shapped nycklar |
|
| |||
| |||
| Varför skulle du vill köpa det ....?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Eftersom jag tyckte att det roligt ....? |
|
| |||
| |||
| Tyvärr, de som säljer på Ebay UK, Ledsen att andra utomstående! |
|
| |||
| |||
| Lol kk |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med installation av OS - Error - Kernal Panic - Inte Synkronisera: Försök till Kil den Idle Task | rfowler | Windows-operativsystem | 3 | 19 mars 2009 02:17 |
| Vad Walmart sålde | cheesewheels99 | General Hardware Chat | 7 | 23 januari 2008 13:26 |
| Behöver du hjälp att sälja min dator | electrik91 | General Hardware Chat | 3 | 29 november 2007 20:21 |
| Säljare Min Oblig | Josh_wkd | Off Topic Discussion | 6 | 3:e sep 2007 07:26 |
| Letar du efter en panik-knapp typ programvara | yellowbus | General Software Chat | 2 | 21 august 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |