vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > CJ Käytetyt Marketplace

Register

Trend Aurora Duet ISDN Tester

Reply

Thread Tools
Old 30 joulukuu 2007, 10:57
Rahoittajien ryhmän

Default Trend Aurora Duet ISDN Tester

Ostin tämän toisen kohteen toinen Minulla ei ole käyttöä, i dont osata käyttää sitä vain, että se kytkee päälle näyttää työtä ja on kiva kassi ja lataa kaapeleita käsikirja on tässä http://www.nit.eu/oferta/wypozyczani...urora_Duet.pdf Etsin noin 250 puntaa sen olen katsonut Google nähnyt um siellä noin £ 650 - £ 2150 Luulen olen juuri pääsemässä takaisin sen, mitä olen maksanut siitä ..

BTW I oksa Fluke One Touch 10/100 verkko Tester noita on mehiläiset polvet (ei myynnissä)

I dont have paypal toinen Dont Trust se varmasti, jos olet kiinnostunut voimme työskennellä somthing ulos Keräyksen toimituksen?
Old 26 tammikuu 2008, 01:55
Rahoittajien ryhmän

Default Trend Aurora Duet ISDN Tester

myytiin

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.