mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > CJ Gebruikt Marktplaats

Register

Trend Aurora Duet ISDN Tester

Reply

Thread Tools
Old 30 dec 2007, 10:57
Donor Groep

Ik kocht dit met een ander item nd Ik heb geen gebruik voor het i dont know-how te gebruiken alleen maar dat het draait op kijkt werken en heeft een mooie tas en belasting van de kabels in de handleiding want het is hier http://www.nit.eu/oferta/wypozyczani...urora_Duet.pdf Ik ben op zoek naar circa £ 250 voor het als ik heb op google gezien um er voor ongeveer £ 650 - £ 2150 denk ik ben net terug wat ik heb betaald voor het ..

btw i tak een Fluke een touch 10/100 netwerk tester heks is de bijen knieën (niet voor verkoop)

i dont have paypal nd dont vertrouwen ben er zeker van dat als je intresse kunnen we werken somthing met betrekking tot het verzamelen levering?
Old 26 januari 2008, 01:55
Donor Groep

verkocht

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.