![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont know, hvis dets ok at anmode ting på markedet, hvis ikke du tilgive og slette.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anmodninger er fine makker.
| |||
| |||
| Tak for afklaring Dave. Jeg har netop købt en nu så denne post kan ignoreres. € 50 leveret. Renoveret, men ikke en dårlig aftale. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Bare gemme den som favorit søgning på eBay for omkring en uge. De fleste er fra USA og de opkræver et parti for shipping, men denne her, selv om det også kommer fra de stater havde billig shipping. Jeg betalte £ 31 for mus og £ 9 for shipping. Normal pris er £ 15 - £ 20 skibsfart og opad på £ 35 for musen. Du skal forvente at betale, hvad jeg gjorde, da et populært emne. Edit:HER er en god aftale, hvis du ønsker at købe en. ;) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Logitech S-220 - 17 Watts | icu222much | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 10. jun 2009 13:38 |
| Logitech G19 Keyboard | YRTNEG | General Hardware Chat | 12 | 16 april 2009 07:54 |
| Logitech MX5000 tastatur | ghbnic | General Hardware Chat | 3 | 2 oktober 2008 11:58 |
| Logitech Højtalere | Ken.p | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 21. mar 2008 11:42 |
| Logitech G15 keyboard | Jack06 | General Hardware Chat | 1 | 11 november 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |